Szekszárd és Paks - több, mint fesztivál
Elmentve itt :
Szerző: | Hauzman Eszter |
---|---|
További közreműködők: | Szabóné Dr. Erdélyi Éva |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | fesztiválturizmus Paks rendezvény Szekszárd vidéki turizmus |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/36744 |
Hasonló tételek
Szekszárd településmarketing tevékenységének bemutatása
: Korsós Anna Nóra
: Korsós Anna Nóra
Weintourismus in der Weinregion Szekszárd
: Kölliker Viktoria
: Kölliker Viktoria
Paks II projekt gazdasági szempontú vizsgálata
: Keresztes Csaba
Megjelent: (2018)
: Keresztes Csaba
Megjelent: (2018)
Az Elektro-Metall Paks Kft. tevékenységének bemutatása
: Berkes Maja
: Berkes Maja
The past, present and future of Szekszárd Wine Region
: Prantner Zsófia
: Prantner Zsófia
Eger,Szekszárd és Villány borvidékek összehasonlító elemzése
: Sipos-Erdősi Barbara
: Sipos-Erdősi Barbara
A Tetra Pak Csomagolóanyag Gyártó Zrt. raktározási stratégiájának fejlesztése
: Ács Kitti
: Ács Kitti
A központi és helyi adók rendszerének bemutatása, Paks adójellegű befizetései
: Lacza Diána
: Lacza Diána
A Szekszárdi borvidék marketingstratégiájának megjelenése Szekszárd város marketingstratégiájában
: Schöck Gyula Csanád
: Schöck Gyula Csanád
Fogyasztói csomagolások kereskedelmi és környezetvédelmi elemzése a Tetra Pak® csomagolásain keresztül
: Krisztián Teodóra
: Krisztián Teodóra
A toborzás-kiválasztás folyamata és kihívásai a Paks II. Zrt.-ben
: Tell Vivien
: Tell Vivien
Brand identity analysis and possible positioning strategies for Szekszárd wine region
: Horváth Panna
: Horváth Panna
A helyi adórendszer jellemzői és szerepe Szekszárd Megyei Jogú Város Önkormányzatának gazdálkodásában
: Polgár Péter
: Polgár Péter
Költségvetési szervek gazdálkodásának bemutatása Szekszárd Megyei Jogú Város Önkormányzatának Városi Bölcsődéjén keresztül
: Ilyés Krisztina
: Ilyés Krisztina
A sziget, mint nemzetközi fesztivál marketing szempontú elemzése
: Kliszek Zsuzsanna
Megjelent: (2014)
: Kliszek Zsuzsanna
Megjelent: (2014)
Szekszárd Megyei Jogú Város Önkormányzata gazdasági tevékenységének elemzése a 2012-2017-es évek viszonylatában
: Tamás Fanni
: Tamás Fanni
Szekszárd a jövő útján - Városfejlesztési lehetőségek elemzése a marketing és kommunikációs eszközök fókuszba helyezésével
: Tóth Csenge Éva
: Tóth Csenge Éva
A sportmarketing és a szponzorációk átalakulása a koronavírus világjárvány hatására az Atomerőmű KSC Szekszárd példájával
: Somkuti Janka
: Somkuti Janka
Rendezvények fenntarthatósága a Sziget Fesztivál, mint környezetbarát esemény tükrében
: Pencz Dóra
: Pencz Dóra
A Sziget Fesztivál, Balaton Sound és Volt Fesztivál italkínálatának vizsgálata
: Márton Richárd
: Márton Richárd
A Csángó Fesztivál marketingtevékenysége a Jászságban
: Szűcs Eszter
: Szűcs Eszter
Családi napok szervezése a tavalyi és az idei Glencore rendezvény példáján keresztül bemutatva. Touché Event Kft.
: Hauzman Eszter
: Hauzman Eszter
Fehérvári Fesztivál Kft. FEZEN Fesztivál külső kommunikációjának felmérése, összehasonlítása és javaslattétel fejlesztésre
: Wittner Vivien
: Wittner Vivien
Fejlesztések folyamatainak vizsgálata, a veszteségek minimalizálásának módszerei egy általános csomagolóanyag gyártó-, és a Tetra Pak Csomagolóanyag Gyártó Zrt. vállalaton belül
: Balázs Noémi
: Balázs Noémi
A Sziget fesztivál brandteremtése
: Jugovits Pál Áron
: Jugovits Pál Áron
Az Ördögkatlan Fesztivál hatásvizsgálata
: Lukács Georgina
: Lukács Georgina
Sziget Fesztivál reklám kampányok
: Varga Ferenc Miklós
: Varga Ferenc Miklós
A mosolygós Egerszeg Fesztivál
: Formádi Katalin, et al.
Megjelent: (2019)
: Formádi Katalin, et al.
Megjelent: (2019)
A fesztivál, mint turisztikai termék, avagy a nyári fesztiválok szerepe Debrecen turizmusában
: Kiripolszky Sára
: Kiripolszky Sára
A Sziget Fesztivál és a Budapesti Tavaszi Fesztivál hatása a főváros turizmusára, imázsára
: McCree Peter
: McCree Peter
Michelin, több mint abroncs
: Surman Adrienn
: Surman Adrienn
Szakma Sztár Fesztivál A rendezvény előkészületei, lebonyolítása, értékelése
: Orosz Réka
: Orosz Réka
A Sziget Fesztivál kultúraközvetítő szerepe
: Kiss Nándor
: Kiss Nándor
Arculattervezés a Sziget fesztivál tükrében
: Füzi Gellért Gábor
: Füzi Gellért Gábor
Fesztivál marketing az EFOTT tükrében
: Mayer Orsolya
: Mayer Orsolya
A Sziget Fesztivál kultúraközvetítő szerepe
: Sugár János Szilveszter
: Sugár János Szilveszter
Bajai Halfőző Fesztivál marketingkommunikációs tevékenységei
: Skáre Evelin
: Skáre Evelin
A Sziget fesztivál online marketingstratégiája
: Hegedüs Lotti
: Hegedüs Lotti
A Telekom Volt Fesztivál fejlesztési és újrapozícionálási lehetőségeinek bemutatása
: Hajcser Eszter Patrícia
: Hajcser Eszter Patrícia
Egy fesztivál IT folyamatmodellezése, elemzése és optimalizálása
: Várkonyi Balázs
: Várkonyi Balázs
Hasonló tételek
-
Szekszárd településmarketing tevékenységének bemutatása
: Korsós Anna Nóra -
Weintourismus in der Weinregion Szekszárd
: Kölliker Viktoria -
Paks II projekt gazdasági szempontú vizsgálata
: Keresztes Csaba
Megjelent: (2018) -
Az Elektro-Metall Paks Kft. tevékenységének bemutatása
: Berkes Maja -
The past, present and future of Szekszárd Wine Region
: Prantner Zsófia