Vásárlók és vásárlások az m-kereskedelemben

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Simoncsik Alexandra
További közreműködők: Kovács Dr. András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:kérdőíves felmérés
piackutatás
szekunder piackutatás
vásárlói magatartás
vásárlói magatartás modellek
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/36771
Leíró adatok
Kivonat:Napjainkban az internetes vásárlás nagyon elterjedt. Okoseszközök széles választéka áll az emberek rendelkezésére. Szépen lassan a telefonok az életünk részévé váltak. Hidat képeznek téren és időn át. A világ felgyorsult az internetnek köszönhetően. Bárhol bármikor vásárolhatunk, amikor időnk és kedvünk tartja. Kutatásom során elmélyedtem az mobil kereskedelem rejtelmeiben, a vásárlások alakulásában, illetve a vásárlói magatartást még inkább befolyásoló tényezőiben.