Csapatépítők a covid idején a Conceptflow példájára
Saved in:
Main Author: | Horváth Brigitta |
---|---|
Other Authors: | Schultz Éva |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Conceptflow COVID-19 csapatépítés online rendezvény |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/36774 |
Similar Items
Csapatépítők szervezésének bemutatása a BSCE rendezvény példáján keresztül
: Ambrus Gréta
: Ambrus Gréta
A szórakoztató szegmens helyzete Magyarországon - különösképpen a Story Budapest példájára
: Tóth Dominik
: Tóth Dominik
A fesztiválszervezési piac Magyarországon - különös tekintettel a Balaton Sound példájára
: Győri Dalma
: Győri Dalma
Edukációs roadshow elemzése, mint marketingeszköz a ConceptFlow Kft.-nél
: Horváth Gergő Márton
: Horváth Gergő Márton
A rendezvényszervezés elvei a ConceptFlow példáján keresztül
: Román Petra Éva
: Román Petra Éva
Jövő trendjeinek kutatása a ConceptFlow rendezvényügynökség tapasztalataival
: Tonka Petra
: Tonka Petra
Adópolitikai reformok a COVID idején
: Sági Judit
Published: (2023)
: Sági Judit
Published: (2023)
A piackutatás szerepe a stratégiai tervezésben a Turizmusfejlesztés Jánoshida, Alattyán és Jászalsószentgyörgy településeken példájára
: Farkas Patrik
: Farkas Patrik
Esküvői előkészületek, munkálatok és az esküvő megvalósítása a ConceptFlow csapatával
: Quiroga Silvia Gabriela
: Quiroga Silvia Gabriela
Kiberbűncselekmények a COVID-19 világjárvány idején
: Kovács Kitti
: Kovács Kitti
Szervezeti kultúra teremtés a Covid idején
: Palincsár Edit
: Palincsár Edit
Corporate rendezvények szerepe a vállalatok belső kommunikációjában a ConceptFlow Kft. példáján keresztül
: Urbán Dorka
: Urbán Dorka
Turizmus és vendéglátás a Covid járvány idején
: Juhász Bálint
: Juhász Bálint
Kríziskommunikáció az egészségügyben a Covid járvány idején
: Bódi Adrienn
: Bódi Adrienn
Fenntarthatóság a logisztikában a covid-19 járvány idején
: Nagy Alexandra
: Nagy Alexandra
„Kurzarbeit” vs létszámcsökkentés a Covid19 válság idején
: Németh Rita
: Németh Rita
Digitális zenei fogyasztás átalakulása a COVID-19 idején
: Pintér Virág
: Pintér Virág
Vendéglátóhelyek túlélési stratégiái a COVID-19 járvány idején
: Fehér Dániel András
: Fehér Dániel András
Influencer marketing a szépségápolásban a Covid-19 világjárvány idején
: Bojtosová Tímea
: Bojtosová Tímea
A működéssel kapcsolatos költségek szerepe a COVID-19 idején
: Bene Dániel
: Bene Dániel
Digitalizáció a diplomáciában. Kapcsolattartás a Covid-19 járvány idején
: Szabó Fanni Réka
: Szabó Fanni Réka
Megváltozott logisztikai folyamatok a COVID-19-es világjárvány idején
: Kőrös Ádám
: Kőrös Ádám
Légitársaságok kríziskezelése és COVID-kommunikációja a koronavírus-járvány idején
: Polácska Fruzsina Panna
: Polácska Fruzsina Panna
A XXI. századi rendezvénytrendek megvalósulása és a rendezvények céljai a ConceptFlow Kft. rendezvényportfólióján keresztül bemutatva
: Mátyus Doroti Krisztina
: Mátyus Doroti Krisztina
A KKV-k adókötelezettségeinek vizsgálata a COVID-19 járvány idején
: Huber Dorina
: Huber Dorina
Home office hatása a COVID-19 idején a munkavállalók szemszögéből
: Domonkos Kincső
: Domonkos Kincső
Home office hatása a gyermekes munkavállalókra a COVID-19 idején
: Kenyéri Klaudia Gyöngyvér
: Kenyéri Klaudia Gyöngyvér
A rekreáció térnyerése a COVID-19 alatti korlátozások és turizmusregresszió idején
: Tátrai Gabriella
: Tátrai Gabriella
Kisgyermekes szülők visszatérése a munkaerőpiacra, támogatásuk a COVID-19 járvány idején
: Gallé Andrea
: Gallé Andrea
Digitális kereskedelem a Covid-19 idején egy gyógyszeripari vállalat példáján keresztül
: Takács Kitti Klaudia
: Takács Kitti Klaudia
A home office hatása egy gyógyszeripari nagyvállalat munkavállalóira a Covid-19 idején
: Madonia Albert Alex
: Madonia Albert Alex
A szervezeten belüli kommunikáció változásai a home office hatására a COVID-19 idején
: Ozsvárt Anna Boglárka
: Ozsvárt Anna Boglárka
Az idegenforgalom helyzete a Covid-19 járvány idején, a belföldi utazási motivációk változása
: Tóth-Korsós Benedek
: Tóth-Korsós Benedek
Kis- és Középvállalkozások finanszírozásának jelentősége a fejlődésükben, kiváltképp a kialakult COVID helyzet idején
: Darányi Mónika
: Darányi Mónika
Corporate vendégek és a személyzet kapcsolata a Hotel Presidentben a COVID-19 járvány idején
: Mátyás Noémi
: Mátyás Noémi
Magyarország turizmusa a COVID19 idején. Kihívások, korlátozások, túlélési stratégiák a magyar turisztikai piacon
: Könyves Kata
: Könyves Kata
Magyarország turizmusa a Covid-19 idején. Kihívások, korlátozások, túlélési stratégiák a magyar turisztikai piacon.
: Koór Andrea
: Koór Andrea
Magyarország turizmusa a COVID-19 idején. Kihívások, korlátozások, túlélési stratégiák a magyar turisztikai piacon
: Klement-Kottász Petra
: Klement-Kottász Petra
A nonverbális kommunikáció (részleges) hiányának megjelenése és kezelése home office környezetben COVID-19 idején
: Farkas Szabina
: Farkas Szabina
Rendezvényszervezés a gazdasági válság idején
: Torma Nikoletta
: Torma Nikoletta
Similar Items
-
Csapatépítők szervezésének bemutatása a BSCE rendezvény példáján keresztül
: Ambrus Gréta -
A szórakoztató szegmens helyzete Magyarországon - különösképpen a Story Budapest példájára
: Tóth Dominik -
A fesztiválszervezési piac Magyarországon - különös tekintettel a Balaton Sound példájára
: Győri Dalma -
Edukációs roadshow elemzése, mint marketingeszköz a ConceptFlow Kft.-nél
: Horváth Gergő Márton -
A rendezvényszervezés elvei a ConceptFlow példáján keresztül
: Román Petra Éva