A klímaváltozás és a környezetvédelem előtérbe kerülésének hatásai a magyarországi fogyasztók vásárlási szokásaira
Saved in:
Main Author: | Szőke Anna Boglárka |
---|---|
Other Authors: | Molnár Zsolt |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | fenntartható fogyasztás fogyasztás fogyasztói társadalom környezetvédelem vásárlás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/36818 |
Similar Items
A 2022-es gazdasági válság kezdeti hatásai a fogyasztók élelmiszer-vásárlási szokásaira
: Molnár Szimonetta
: Molnár Szimonetta
A közösségi média hatása a környezettudatos fogyasztók vásárlási szokásaira
: Czakó Anita
: Czakó Anita
Influencer marketing, sportoló influencerek hatása a fogyasztók vásárlási szokásaira
: Sukola Patrik
: Sukola Patrik
A hazai vállalatok felszámolás alá kerülésének elemzése
: Tóth Gábor
: Tóth Gábor
Reklámok hatása a gyermekek vásárlási szokásaira
: Talapka Petra Lili
: Talapka Petra Lili
A klímaváltozás társadalmi hatásai Pakisztánban
: Dudás Borbála Ajsa
: Dudás Borbála Ajsa
Profi teniszezők hatása az amatőr teniszezők vásárlási szokásaira
: Bartosik Réka
: Bartosik Réka
A klímaváltozás hatásai az agráripari termékek gyártásában
: Horváth Martin
: Horváth Martin
Nyugdíjcélú öngondoskodás előtérbe kerülése Magyarországon a demográfiai változások hatására
: Keserű Gabriella Viktória
: Keserű Gabriella Viktória
Klímaváltozás a leküzdendő kihívás
: Simon Andrea
: Simon Andrea
Klímaváltozás és globális reakciók
: Kovács Abigél Anna
: Kovács Abigél Anna
A gyermekeknek szóló televíziós reklámok hatása a szülők vásárlási szokásaira
: Erdei Szilvia
: Erdei Szilvia
Az influencerek hatása a Z és Y generáció vásárlási szokásaira Magyarországon
: Pintér Béla Gábor
: Pintér Béla Gábor
Klímaváltozás a nemzetközi kapcsolatok tükrében
: Bányai Anna
: Bányai Anna
Klímaváltozás A vállalatok és az emberek attitűdje
: Márvány Luca
: Márvány Luca
A gyermekeknek szóló reklámok befolyása szüleik vásárlási szokásaira a 21. században
: Hajdu Szabina
: Hajdu Szabina
Vodafone Magyarország Zrt. ügyfélmenedzsmentje, különös tekintettel lakossági hangalapú szolgáltatásainak vásárlási szokásaira
: Domonkos-Borda Karolina
: Domonkos-Borda Karolina
A COVID-19 következtében előtérbe kerülő Home Office kialakulásának hatása a munkavégzésre
: Béres Virág
: Béres Virág
A közösségi média marketing felülete, az influenszerek hatása a fiatalok vásárlási szokásaira
: Szabó Tamás Károly
: Szabó Tamás Károly
A klímaváltozás globális szabályozásai
: Zöldi Richárd József
: Zöldi Richárd József
A klímaváltozás gazdasági vonatkozásai
: Hársfalvai Pálma
: Hársfalvai Pálma
Fogyasztók online vásárlási szokásainak változása a COVID hatására
: Kelemen Viktória
: Kelemen Viktória
Digitális marketing trendek hatása a fogyasztók vásárlási döntéseiben
: Tóth Katalin Andrea
: Tóth Katalin Andrea
Csomagolás és környezetvédelem - Fogyasztói csomagolások környezeti hatásai a polietilén esetén
: Csányi Barbara
: Csányi Barbara
Környezetvédelem marketingkommunikációs szempontból
: Kovács Sára
: Kovács Sára
Az influencer marketing hatásai a Z generáció fogyasztói szokásaira
: Turcsák-Nagy Kitti Katalin
: Turcsák-Nagy Kitti Katalin
Egy vállalkozás működésének alapkövei a kommunikáció előtérbe helyezésével és a KÉSZ Consulting Kft. bemutatásával
: Vukov Vivien
: Vukov Vivien
A Badacsonyi borvidék borászati, turisztikai és gasztronómiai kínálatának vizsgálata a régió sajátosságainak előtérbe helyezésével
: Lászka Patrik
: Lászka Patrik
A klímaváltozás jelenlegi és várható politikai és társadalmi hatásai a 21.században.
: Selinger Viktor
: Selinger Viktor
A globális klímaváltozás okai, következményei
: Brusznyiczki Gergő Zsolt
: Brusznyiczki Gergő Zsolt
A Globális klímaváltozás okai, következményei
: Veres Sára
: Veres Sára
Megújuló energiával a klímaváltozás ellen
: Pápai Zsombor Gergő
: Pápai Zsombor Gergő
Energetikai stratégiák a klímaváltozás közepette
: Szalay Virág
: Szalay Virág
Adók a környezetvédelem szolgálatában
: Szabó Nikolett
: Szabó Nikolett
Programmatic marketing, avagy a First-Party adatok előtérbe helyeződése a fokozódó adatvédelmi szabályozások idejében
: Karacs András
: Karacs András
Magyarországi fesztiválok kialakulása, története és hatása a fiatalok kulturális szokásaira
: Dankovics Koppány
: Dankovics Koppány
A vasárnapi zárva tartás hatásai a magyar társadalom fogyasztói szokásaira
: Rácz Andrea
: Rácz Andrea
Klímaváltozás – Globális probléma, lokális katasztrófa
: Czombos Barnabás
: Czombos Barnabás
Környezetvédelem és fenntarthatóság a rendezvényszervezésben
: Beliczki Réka
: Beliczki Réka
Egyszerű digitalizációval hatékony környezetvédelem
: Mayer Patrik
: Mayer Patrik
Similar Items
-
A 2022-es gazdasági válság kezdeti hatásai a fogyasztók élelmiszer-vásárlási szokásaira
: Molnár Szimonetta -
A közösségi média hatása a környezettudatos fogyasztók vásárlási szokásaira
: Czakó Anita -
Influencer marketing, sportoló influencerek hatása a fogyasztók vásárlási szokásaira
: Sukola Patrik -
A hazai vállalatok felszámolás alá kerülésének elemzése
: Tóth Gábor -
Reklámok hatása a gyermekek vásárlási szokásaira
: Talapka Petra Lili