A közösségi média, mint reklám

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Oláh Vanda
További közreműködők: Papp Judit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:elektronikus kommunikáció
közösségi média
online marketing
online reklám
reklám
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/36825
Leíró adatok
Kivonat:A projektmunkám ötlete a közösségi médiában elérhető szolgáltatások és termékek keresési lehetősége, illetve a saját közösségi média felületemen megjelenő reklámok adták. Mivel a szakmai gyakorlatom során is nagy szerepet játszott a közösségi média a Szabadszínész népszerűsítésében, ezért szerettem volna kérdőív formájában megtudni a saját közösségi platformomon keresztül, hogy az ismerőseim körében mennyire jellemző, hogy a közösségi médiában keresnek meg egy terméket/szolgáltatást, illetve mennyire szeretik a közösségi médiában megjelenő egyéb reklámokat. A projektmunkámban bemutatom a Szabadszínészt és az ott végzett feladataimat, a kérdőív elemzésének segítségével pedig javaslatokat teszek a Szabadszínész közösségi platformjainak tartalmainak fejlesztésére, hogy a felhasználók számára minél hasznosabb tudjon lenni.