Egy balatoni cukrászda gazdasági működése, számvitele
Elmentve itt :
Szerző: | Bergmann Ernő |
---|---|
További közreműködők: | Verebes Dr. Pál |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | cukrászda számvitel eredménykimutatás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/3684 |
Hasonló tételek
EGY VENDÉGLÁTÓIPARI EGYSÉG GAZDASÁGI MŰKÖDÉSE
: Bergmann Ernő
: Bergmann Ernő
A marketing szerepe az országos és regionális imázsban a balatoni régiót tekintve
: Kiss Ernő Dominik
: Kiss Ernő Dominik
Az Andrész Családi Cukrászda gazdasági és marketing elemzése
: Bárd Boglárka
: Bárd Boglárka
A Sulyán Cukrászda marketingstartégiája
: Oroszi Alexandra
: Oroszi Alexandra
Az Illés Cukrászda kínálata
: Katona Csenge
: Katona Csenge
Egy fiktív budapesti újhullámos cukrászda marketing terve
: Sütő-Nagy Zsuzsanna
: Sütő-Nagy Zsuzsanna
Ennivaló, avagy egy Zsámbéki-medencei cukrászda létrehozása
: Dobszay Júlia
: Dobszay Júlia
A MANUFAKTORTA CUKRÁSZDA MARKETING TERVE
: Ádám Mónika
: Ádám Mónika
Don Bosco Cukrászda átfogó profilelemzése
: Csány Borbála Márta
: Csány Borbála Márta
A Desszert.Neked cukrászda kínálata
: Borsányi Patrícia
: Borsányi Patrícia
Újonnan nyíló cukrászda marketingtervének megalapozása
: Zsilina Enikő
: Zsilina Enikő
A cukrászati kínálat szezonális változásai és a szezonok hatása egy cukrászda működésére a Szurgent Cukrászda példáján keresztül
: Kunné Barta Melinda
: Kunné Barta Melinda
A HRM kérdései a balatoni kereskedelmi szálláshelyeken Budapesti és balatoni szállodák HR működésének összehasonlítása
: Jánosi Lilla Annamária
: Jánosi Lilla Annamária
A diétás desszertfogyasztás lehetőségei- Egy budapesti cukrászda bemutatása
: Hertner Zsófia
: Hertner Zsófia
Turisztikai imázs vizsgálat a balatoni üdülőkörzetben
: Pattantyús Petra
: Pattantyús Petra
A dél-balatoni régió gasztronómiájának fejlődése
: Sneff Benjámin
: Sneff Benjámin
A koronavírus-járvány 2020. évi balatoni idegenforgalomra gyakorolt társadalmi-gazdasági hatásai
: Ferencz Levente
: Ferencz Levente
A Hamdi Cukrászda üzleti környezetének elemzése
: Hamdi Annamária
: Hamdi Annamária
A Krisztina Cukrászda főbb folyamatainak vizsgálata
: Botlik Petra
: Botlik Petra
A szolgáltatásminőség megőrzése generációváltás során egy családi cukrászda esetében
: Koronczy Gergely Csaba
: Koronczy Gergely Csaba
Marketingstratégiai koncepció és marketingterv kidolgozása egy fiktív cukrászda példáján
: Tóth Cintia Eszter
: Tóth Cintia Eszter
Egy induló cukrászda üzleti terve és megvalósíthatósági elemzése Százhalombattán
: Horváth Laura Nóra
: Horváth Laura Nóra
Teljesítményértékelés bevezetése a Balatoni Hajózási Zrt.-nél
: Barocsai Kinga
: Barocsai Kinga
A Kékszalag vitorlásverseny hatása a Balatoni Turizmusra
: Vlaszaty Kitti Laura
: Vlaszaty Kitti Laura
A Gerbeaud Café és Cukrászda kínálatának vizsgálata
: Szilágyi Attila
: Szilágyi Attila
Az Erdős és Fiai Cukrászda folyamatainak vizsgálata
: Harnos Christopher
: Harnos Christopher
Erika cukrászda létrehozásának és működésének a bemutatása
: Kara Erika
: Kara Erika
A balatoni családi vállalkozásban működtetett szállodák üzemeltetésének jellemzői
: Kovács Péter
: Kovács Péter
A balatoni turizmus szezonalitásának kihívásai és marketingstratégiai megoldásai
: Müller Ádám
: Müller Ádám
Egy balatoni táboroztatási szolgáltatás elemzése, a zánkai Erzsébet Táborok Kft. alapján
: Oláh Ádám
: Oláh Ádám
Új vállalatirányítási rendszer bevezetése a Balatoni Hajózási Zrt.-nél
: Keszler Ádám
: Keszler Ádám
Német nemzetiségű turisták fogyasztói magatartása a balatoni szállásfoglalás kapcsán
: Bájhóber Anita
: Bájhóber Anita
Balatoni Hajózási Zrt. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése
: Sudár Eszter Natália
: Sudár Eszter Natália
A sportturizmus keresleti és kínálati oldala a Balatoni Régióban
: Kasnyik Eszter
: Kasnyik Eszter
A vidékfejlesztés megvalósításának hazai keretei - Balatoni területfejlesztési koncepciók ismertetése
: Péterfay Laura
: Péterfay Laura
Cukrászdák piaci pozíciója, megvalósítandó cukrászda létesítése, működtetése, gazdálkodásának elemzése
: Szandi Flóra
: Szandi Flóra
Borturizmus és bormarketing jelentőségének vizsgálata a balatoni és villányi régiókban
: Geszler Kyra
: Geszler Kyra
Új vállalatirányítási rendszer bevezetésének hatásai a Balatoni Hajózási Zrt.-nél
: Tóth Franciska
: Tóth Franciska
A turizmus szezonalitása és annak hatásai a balatoni-régió kisvállalkozásaira
: Tombor Boglárka
: Tombor Boglárka
Balatoni borrégió bemutatása és három konkrét pincészet elemzése marketing szempontból
: Fekete Alexa
: Fekete Alexa
Hasonló tételek
-
EGY VENDÉGLÁTÓIPARI EGYSÉG GAZDASÁGI MŰKÖDÉSE
: Bergmann Ernő -
A marketing szerepe az országos és regionális imázsban a balatoni régiót tekintve
: Kiss Ernő Dominik -
Az Andrész Családi Cukrászda gazdasági és marketing elemzése
: Bárd Boglárka -
A Sulyán Cukrászda marketingstartégiája
: Oroszi Alexandra -
Az Illés Cukrászda kínálata
: Katona Csenge