Televízió vásárlási szokások vizsgálata és a digitalizáció hatása a mozifilmekre az x és y generáció körében Magyarországon

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Lukácsy Zoltán
További közreműködők: Hübner Andrea
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fogyasztói magatartás
generációs fejlődés
mozi
televízió
vásárlói magatartás modellek
Y generáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/36879

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg36879
005 20210922092124.0
008 210922suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Lukácsy Zoltán 
245 1 0 |a Televízió vásárlási szokások vizsgálata és a digitalizáció hatása a mozifilmekre az x és y generáció körében Magyarországon  |c Lukácsy Zoltán  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom témája a generációkutatás, mozilátogatási és televízió vásárlási szokások vizsgálata. Azért választottam ezt a témát, mert számomra különleges élmény moziba menni, a televízión megnézni egy filmet, sorozatot. Fontosnak tartom azt a ténymegállapítást, hogy a mai generáció tagjai nem keresik a mozi adta szórakozási lehetőségeket, és a kutatásom fő témájának egyrészt a generációk megvizsgálása, a fogyasztási és magatartás béli tulajdonságuk ismertetése, és a digitális tartalmak iráni növekvő igények megértése. Kutatásom során kétféle elemzési módot vettem igénybe. A primer kutatásom célja adatelemzés, statisztikai eredmények alátámasztása annak a ténynek, hogy miért csökken a régen nagy népszerűségnek örvendő moziba járás. és a televíziózás, mint szórakozási lehetőséget miként váltja fel az internet adta digitális tartalmak végeláthatatlan fogyasztása az Y generáció körében. Önálló kutatásomhoz online megkérdezéses adatgyűjtést (kérdőívet) alkalmaztam, emellett televíziós értékesítői tapasztalataimat, megfigyeléseimet a műszaki terméket vásárló fogyasztók körében dolgoztam fel.  Szakdolgozatomat további szekunder kutatások kísérik, mely során igyekeztem elsősorban elméleti áttekintést adni a generációk működéséről, a fogyasztói társadalom Y és X generáció körében betöltött szerepéről, a mozi piac és televíziós piac működéséről, és aktuális helyzetéről Magyarországra összpontosítva. Ezen kutatás legfőbb célja az, hogy valós képet adjon a két generáció közötti kapcsolatról, társadalmi, szociológiai, kulturális hátteréről. 
695 |a fogyasztói magatartás 
695 |a generációs fejlődés 
695 |a mozi 
695 |a televízió 
695 |a vásárlói magatartás modellek 
695 |a Y generáció 
700 1 |a Hübner Andrea  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/36879/1/Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés