A marketingkommunikáció szerepe Hargita megye turizmusában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Lőrincz Emőke
További közreműködők: Sipos Erika
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:eszközök
Hargita megye
marketingkommunikáció
turizmus
turizmusmarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/36882
Leíró adatok
Kivonat:Hargita megye milyen marketingkommunikációs eszközöket használ a turizmusban és ezeket az eszközöket, hogyan használja fel.  Az adatok alakulásának elemzését visszamenőleg 10 évre végeztem, tehát a vizsgált periódus 2011-2019-es időszak, néhány trend esetében havi lebontásban. Ebből az időszakból töltöttem le Hargita megyére vonatkozó adatokat.  Hargita megye pontos ismertetését követően kielemzésre kerül a dolgozatba a turizmus kínálati és keresleti oldala.  Valós előnyök és hátrányok után kutattam, amelyek a szaktudásom szerint ki is elemeztem a dolgozatban. Végső soron ajánlást teszek arra, hogy lehetne, tovább fejleszteni ezeket az eszközöket erre a témára épül fel a dolgozat.