Arculat, márka és imázs átfogó értelmezése egy magyar tervezői márka példája alapján
Elmentve itt :
Szerző: | Vincze Dóra |
---|---|
További közreműködők: | Molnár Zsolt |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | marketingkommunikáció márkaépítés márkaidentitás márkaimázs vállalati arculat |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/36891 |
Hasonló tételek
Arculat, márka és imázs az Ibis Styles Budapest City szállodában
: Csekő Tamara
: Csekő Tamara
Arculat, imázs, design szerepe a szállodákban, a Roombach Hotel példája alapján
: Iván Jenifer
: Iván Jenifer
A Borsodi márka tevékenységének és arculat váltásának elemzése
: Csicsely Zsanett
: Csicsely Zsanett
Vállalati imázs hatása a dolgozói közvéleményre-A munkáltatói márka stratégiai megalkotása a Tata Consultancy Services példája alapján
: Karádi Kitti Szilvia
: Karádi Kitti Szilvia
Vállalati arculat és imázs szerepe a marketingben reklámdekorációs eszközökön keresztül
: Puskás Dalma Tamara
: Puskás Dalma Tamara
A márka és arculat jelentősége, megújulása és ennek marketingkommunikációja a cégek életében
: Lénárt Beatrix
: Lénárt Beatrix
A vállalati arculat szerepe a kézműves vállalkozások kommunikációjában A Petruska márka létrejötte
: Budai Petra
: Budai Petra
A munkáltatói márka elmélete és gyakorlata - A Magyar Telekom Nyrt. példája
: Döry Eszter
: Döry Eszter
DHL vállalati arculatának átfogó elemzése és értelmezése
: Szép Boglárka
: Szép Boglárka
Egy tradicionális márka megújulása
: Mata Zoltán
: Mata Zoltán
A Penny Market vállalati arculatának átfogó értelmezése és elemzése
: Melczer Nóra
: Melczer Nóra
A márka jelentőségének kutatása a Bosch márka vizsgálatával
: Braun Réka
: Braun Réka
Vonzó munkáltatói márka kialakítása
: Ábrahám Dóra
: Ábrahám Dóra
Egy globális márka magyarországi stratégiájának bemutatása a Dove márka példáján keresztül
: Hegyes Réka
: Hegyes Réka
Az MAN arculat
: Takács Nóra
: Takács Nóra
Egy márka beszerzése és felépítése a magyar piacon
: Kovács István Bence
: Kovács István Bence
A márka és a munkáltatói márka kapcsolata, az employer branding alkalmazása a Magyar Telekomnál
: Jantyik Orsolya Lidia
: Jantyik Orsolya Lidia
A Rama margarin márka újrapozícionálása a márka marketing kommunikációjának átalakításával
: Nagy Éva
: Nagy Éva
Különbségek egy konkrét márka kommunikációs politikájának elemzése alapján Jägermeister - a globalizáció tükrében
: Csifári Máté
: Csifári Máté
Egy natúr kozmetikai márka újjáélesztése Magyarországon
: Kővári Dalma
: Kővári Dalma
A Landliebe márka bevezetése a magyar piacra
: Pap Brigitta
: Pap Brigitta
A Kiehl's márka bevezetése a magyar piacra
: Hanol Ádám
: Hanol Ádám
Az Asahi márka bevezetése a magyar piacra
: Lázár András Barna
: Lázár András Barna
A felelős márka kétarcúsága
: Nagy Bianka
: Nagy Bianka
Az Áderor márka tervezése
: Heltai Tamás
: Heltai Tamás
Michael Jordan mint márka
: Somogyvári Ádám
: Somogyvári Ádám
Supercharge - Márka vagy ígéret?
: Rabóczki Gábor
: Rabóczki Gábor
Új márka megjelenése a távközlési szektorban - A Flip szolgáltatás és márka elemzése
: Dudok Dorina
: Dudok Dorina
A vállalati arculat megvalósulása egy kisvállalkozás gyakorlatában
: Csere Mónika
: Csere Mónika
Egy új okostelefon-márka bevezetési lehetőségeinek vizsgálata a magyar piacon
: Takáč Ladislav
: Takáč Ladislav
Mitől lehet sikeres a magyar piacon egy jeges tea márka?
: Bodnár Boglárka
: Bodnár Boglárka
Kereskedelmi vagy gyártói márka? Egy vegyipari gyártó marketingstratégiája
: Merész Ferenc
: Merész Ferenc
A véleményvezérek szerepe egy új márka kommunikációjában
: Juhász Zsófia
: Juhász Zsófia
A Nike valóban több mint egy márka?
: Takács András
: Takács András
MAC Cosmetics, egy kozmetikai márka online marketingstratégiája
: Móré Lilla
: Móré Lilla
Mennyire érdemes sztenderdizálni egy globális márka kommunikációját?
: Lovas Katalin
: Lovas Katalin
Egy kategóriateremtő étrendkiegészítő márka bevezetése a gyógyszeriparban
: Szubi Balázs Zoltán
: Szubi Balázs Zoltán
Márkaépítés, Márkamenedzsment Mycellen márka bevezetése a magyar piacra
: Széchenyi Martin Endre
: Széchenyi Martin Endre
Webáruház indítás saját márkás termékkel
: Varga Zoltán Péter
: Varga Zoltán Péter
Chinggis Khan márka bevezetése Magyarországra
: Otgonbaatar Sarangerel
: Otgonbaatar Sarangerel
Hasonló tételek
-
Arculat, márka és imázs az Ibis Styles Budapest City szállodában
: Csekő Tamara -
Arculat, imázs, design szerepe a szállodákban, a Roombach Hotel példája alapján
: Iván Jenifer -
A Borsodi márka tevékenységének és arculat váltásának elemzése
: Csicsely Zsanett -
Vállalati imázs hatása a dolgozói közvéleményre-A munkáltatói márka stratégiai megalkotása a Tata Consultancy Services példája alapján
: Karádi Kitti Szilvia -
Vállalati arculat és imázs szerepe a marketingben reklámdekorációs eszközökön keresztül
: Puskás Dalma Tamara