Az információs és kommunikációs csatornák fejlődésének hatása a turisztikai szektorra, különös tekintettel az online utazási irodákra

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Sóskuti Alexandra
További közreműködők: Talabos István
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fogyasztói igények
információs és kommunkiációs technológia (IKT)
közösségi média
utazási irodák
utazásszervezés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/36906
Leíró adatok
Kivonat:A dolgozat célja, hogy bemutassa és megismertesse a turisztikai szektornak ezen tevékenységet végző ágazatában, az évek során bekövetkezett változásokat, mely nagyrészben az információs és kommunikációs technológiák fejlődésének volt köszönhető. Az új technológiák, ezen belül is az internethasználat és a kompatibilis mobil eszközök egyetemleges elterjedésének a turimusra gyakorolt hatása mind a fogyasztói és a szolgáltatói oldalról megvizsgálásra kerül a dolgozatban. A fogyasztói oldalról az igények megváltozása és az utazási döntés átalakulása kerül pontosításra. Míg a szolgáltatói oldalon a turisztikai értékesítési lánc és online kommunikáció kerül feltárásra.