Az információs és kommunikációs csatornák fejlődésének hatása a turisztikai szektorra, különös tekintettel az online utazási irodákra

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Sóskuti Alexandra
További közreműködők: Talabos István
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fogyasztói igények
információs és kommunkiációs technológia (IKT)
közösségi média
utazási irodák
utazásszervezés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/36906

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg36906
005 20210922092219.0
008 210922suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Sóskuti Alexandra 
245 1 3 |a Az információs és kommunikációs csatornák fejlődésének hatása a turisztikai szektorra, különös tekintettel az online utazási irodákra  |c Sóskuti Alexandra  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A dolgozat célja, hogy bemutassa és megismertesse a turisztikai szektornak ezen tevékenységet végző ágazatában, az évek során bekövetkezett változásokat, mely nagyrészben az információs és kommunikációs technológiák fejlődésének volt köszönhető. Az új technológiák, ezen belül is az internethasználat és a kompatibilis mobil eszközök egyetemleges elterjedésének a turimusra gyakorolt hatása mind a fogyasztói és a szolgáltatói oldalról megvizsgálásra kerül a dolgozatban. A fogyasztói oldalról az igények megváltozása és az utazási döntés átalakulása kerül pontosításra. Míg a szolgáltatói oldalon a turisztikai értékesítési lánc és online kommunikáció kerül feltárásra. 
695 |a fogyasztói igények 
695 |a információs és kommunkiációs technológia (IKT) 
695 |a közösségi média 
695 |a utazási irodák 
695 |a utazásszervezés 
700 1 |a Talabos István  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/36906/1/Az%20inform%C3%A1ci%C3%B3s%20%C3%A9s%20kommunik%C3%A1ci%C3%B3s%20csatorn%C3%A1k%20fejl%C5%91d%C3%A9s%C3%A9nek%20hat%C3%A1sa%20a%20turisztikai%20szektorra%2C%20k%C3%BCl%C3%B6n%C3%B6s%20tekintettel%20az%20online%20utaz%C3%A1si%20irod%C3%A1kra.pdf  |z Dokumentum-elérés