Marketingstratégiai módszerek a szállodaiparban-Marketingkommunikációs eszközök válságidőszakban, a COVID-19 tükrében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kormos Panni
További közreműködők: Szőke Dr. Andrea
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:COVID-19
marketingkommunikáció
szállodaipar
turizmus
turizmusmarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/36908

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg36908
005 20210922092222.0
008 210922suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kormos Panni 
245 1 0 |a Marketingstratégiai módszerek a szállodaiparban-Marketingkommunikációs eszközök válságidőszakban, a COVID-19 tükrében  |c Kormos Panni  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A turizmusmarketingnek mindig reagálni kell a legújabb trendekre. A kutatás vizsgálja a szállodaiparban használt marketingkommunikációs eszközöket, a turizmusmarketing jellemzőit. A Dolgozat célja, hogy feltárja milyen bevett marketingstratégiát használnak a magyarországi szállodákban. Ezen kívül megvizsgálja, hogy milyen változásokat okozott a hotelek marketingkommunikációjában és stratégiájában a COVID-19. Ezt három kvalitatív vizsgálattal teszi meg: strukturált interjúk szállodákkal, think-aloud módszer alkalmazása a fogyasztói oldalon, tartalomelemzés. Az eredmények azt mutatják, hogy a szállodák hasonló módon készítik el marketingstratégiájukat, és kommunikálnak a célközönségükkel. A vírus okozta válsághelyzet felülírta az összes szálloda éves marketingtervét, minden erejükkel a bevétel szerzésre fókuszáltak, valamint előtérbe helyezték a társadalmi felelősségvállalás közvetítését. 
695 |a COVID-19 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a szállodaipar 
695 |a turizmus 
695 |a turizmusmarketing 
700 1 |a Szőke Dr. Andrea  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/36908/1/Szakdolgozat_Kormos_Panni.pdf  |z Dokumentum-elérés