Trade marketing alkalmazása a márka, és a márkahűség kiépítésében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Tok Annamária
További közreműködők: Papp Judit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:drogériák
high end
kozmetikai cikkek
luxus
márkaépítés
márkahűség
trade marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/36961
Leíró adatok
Kivonat:A dolgozatom témáját illetően, azért is esett a választásom a trade marketingre, annak elemeire, gyakorlatbéli alkalmazására, illetve a márka és a márkahűség építésére, mert még újnak és kitaposatlannak, ezáltal jól vizsgálhatónak éreztem a trade marketing és utóbbi márkaépítéssel kapcsolatos összefüggések elemzésének lehetőségét. A trade marketing egy még nem bevett, stabil és standard tevékenység napjainkban a vállalatok életében. De elmondható, hogy egyre kezd teret hódítani a vállalati eladászösztönzést támogató stratégiákban és egyre több figyelmet szentelnek ennek a területnek.  A kutatott piac, a kozmetikumok voltak, kifejezetten a high end kozmetikumok, a luxus márkák és ennek fogyasztói rétege.  Amellett, hogy a kapcsolódó területeket megvizsgáltam, a folyamatokat és minden befolyásoló tényezőt elemeztem, elvégeztem egy primer kutatást is a témában, melyben interjúkat készítettem, a megfelelő szakemberekkel. Azért választottam ezt a módszert, mert úgy gondolom a high end piac, és a high end fogyasztók, tehát a kereslet és a kínálat találkozása, egy szűk metszetnek mondható. Ebben a témában, csak olyan személyek tudtak mélyebb belátást nyújtani számomra, a kérdéseim megválaszolását illetően, akik jártasok, mind a kozmetikai iparban, mind pedig maguk, a kozmetikumok világában. A kutatásomban, arra fektettem a legtöbb hangsúlyt, hogy milyen trade marketing, reklám és kommunikációs eszközökkel, lehet a leginkább beépíteni új márkánkat, vagy új termékeinket a köztudatba, és elérni, hogy hűséges vásárlói réteggel rendelkezzünk.