Trade marketing stratégiák hatása a fogyasztói magatartásra a 2020-as koronavírus járvány idején

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szentpéteri Emese
További közreműködők: Papp Judit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:COVID-19
fogyasztói magatartás
in-store marketing
kereskedelmi láncok
koronavírus-járvány (COVID-19)
trade marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/36963
Leíró adatok
Kivonat:A trade marketing pozíció egy FMCG területen tevékenykedő cég életében a leginkább szerteágazó feladatkör. Minden esetben rálátást biztosít mind a kiskereskedelemre, mind a gyártásra, mind a logisztikára, mind pedig a belső személyi állományra, elsősorban a területen dolgozó kollégák munkáját tekintve.Magyarországon a megjelenő Covid-19 erőteljes befolyást gyakorol a vállalkozások mindennapjaira. Az egészségügyi kockázatok mellett, nem elhanyagolható módon, a gazdasági következmények is hátrányosan érintették a vállalkozásokat.A koronavírus járvány a trade marketingesek munkáját fokozottan érintette és veszélyeztette, feladatukat, a tervezés–megvalósítás–elemzés folyamatait erősen befolyásolta.A kutatásom célja az, hogy ismertessem a trade marketingben rejlő lehetőségeket, bizonyítva annak relevanciáját, valamint, hogy felmérjem a fogyasztói magatartás változásait, valamint a fogyasztók a trade marketing eszközeihez való viszonyát a járvány-időszakában.