Trade marketing stratégiák hatása a fogyasztói magatartásra a 2020-as koronavírus járvány idején

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szentpéteri Emese
További közreműködők: Papp Judit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:COVID-19
fogyasztói magatartás
in-store marketing
kereskedelmi láncok
koronavírus-járvány (COVID-19)
trade marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/36963

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg36963
005 20210922092407.0
008 210922suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Szentpéteri Emese 
245 1 0 |a Trade marketing stratégiák hatása a fogyasztói magatartásra a 2020-as koronavírus járvány idején  |c Szentpéteri Emese  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A trade marketing pozíció egy FMCG területen tevékenykedő cég életében a leginkább szerteágazó feladatkör. Minden esetben rálátást biztosít mind a kiskereskedelemre, mind a gyártásra, mind a logisztikára, mind pedig a belső személyi állományra, elsősorban a területen dolgozó kollégák munkáját tekintve.Magyarországon a megjelenő Covid-19 erőteljes befolyást gyakorol a vállalkozások mindennapjaira. Az egészségügyi kockázatok mellett, nem elhanyagolható módon, a gazdasági következmények is hátrányosan érintették a vállalkozásokat.A koronavírus járvány a trade marketingesek munkáját fokozottan érintette és veszélyeztette, feladatukat, a tervezés–megvalósítás–elemzés folyamatait erősen befolyásolta.A kutatásom célja az, hogy ismertessem a trade marketingben rejlő lehetőségeket, bizonyítva annak relevanciáját, valamint, hogy felmérjem a fogyasztói magatartás változásait, valamint a fogyasztók a trade marketing eszközeihez való viszonyát a járvány-időszakában. 
695 |a COVID-19 
695 |a fogyasztói magatartás 
695 |a in-store marketing 
695 |a kereskedelmi láncok 
695 |a koronavírus-járvány (COVID-19) 
695 |a trade marketing 
700 1 |a Papp Judit  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/36963/1/szentpeteriemese_szakdolgozatVEGLEGES.pdf  |z Dokumentum-elérés