Trade marketing stratégiák hatása a fogyasztói magatartásra a 2020-as koronavírus járvány idején
Elmentve itt :
Szerző: | Szentpéteri Emese |
---|---|
További közreműködők: | Papp Judit |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | COVID-19 fogyasztói magatartás in-store marketing kereskedelmi láncok koronavírus-járvány (COVID-19) trade marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/36963 |
Hasonló tételek
Manipulatív pszichológiai online marketing stratégiák hatása a fogyasztói magatartásra
: Cseh Péter
: Cseh Péter
Politikai marketingkommunikáció Magyarországon, a koronavírus járvány idején
: Scheier Krisztián
: Scheier Krisztián
Digitális oktatás a koronavírus járvány idején Magyarországon
: Somodi Dániel Mátyás
: Somodi Dániel Mátyás
A 2020-as koronavírus járvány hatása az e-kereskedelemre
: Visnyei Eszter
: Visnyei Eszter
A munkavállalók helyzete a vendéglátásban koronavírus-járvány idején
: Tóth Lili Zita
: Tóth Lili Zita
IT toborzás és kiválasztás Magyarországon a koronavírus járvány idején
: Császár Patrik György
: Császár Patrik György
Fogyasztói magatartás vizsgálata a járvány idején
: Szőke Dóra Sarolta
: Szőke Dóra Sarolta
Vitorlásverseny hatása a magyar turizmusra és ennek hatása a koronavírus járvány idején
: Nagy Margaréta
: Nagy Margaréta
Légitársaságok kríziskezelése és COVID-kommunikációja a koronavírus-járvány idején
: Polácska Fruzsina Panna
: Polácska Fruzsina Panna
Egy sikeres vállalkozás életben maradása a Koronavírus-járvány idején
: Végh Boglárka
: Végh Boglárka
A koronavírus-járvány hatása a hazai fogyasztói szokásokra
: Bartha-Fodor Melinda
: Bartha-Fodor Melinda
Rézbeszerzés, mint legfőbb alapanyag biztosítása a koronavírus okozta járvány idején
: Kuti Ágnes
: Kuti Ágnes
Válságkezelés a vendéglátásban koronavírus-járvány idején egy hazai gyorsétterem esetében
: Oláh Vilmosné
: Oláh Vilmosné
A pénzintézetek CSR kommunikációjának hatása a fogyasztói magatartásra a gazdasági világválság idején
: Berta Gabriella
: Berta Gabriella
Influencer marketing hatása a fogyasztói magatartásra
: Tóth Petra
: Tóth Petra
Influencer marketing hatása a fogyasztói magatartásra
: Seenger Dóra Réka
: Seenger Dóra Réka
Influencer marketing hatása a fogyasztói magatartásra
: Kis Mónika Viktória
: Kis Mónika Viktória
A világ járvány hatása a fogyasztói és vásárlói magatartásra és trendekre
: Rácz János
: Rácz János
Az influencer marketing hatása a fogyasztói magatartásra
: Orosz Fanni
: Orosz Fanni
Válságkezelés a koronavírus járvány idején – Az Accor Hotels humán menedzsment intézkedéseinek elemzése
: Vigh Anna Boglárka
: Vigh Anna Boglárka
A koronavírus-járvány 2020. évi balatoni idegenforgalomra gyakorolt társadalmi-gazdasági hatásai
: Ferencz Levente
: Ferencz Levente
A Garantiqa Hitelgarancia Zrt. garanciavállalási politikája a koronavírus járvány okozta gazdasági válság idején
: Galló-Kovács Alexandra
: Galló-Kovács Alexandra
A koronavírus-járvány hatása Hévíz turizmusára
: Galsi Kata
: Galsi Kata
Promóciók hatása a fogyasztói magatartásra
: Hantos Vivien Ivett
: Hantos Vivien Ivett
Hiperkonnektivitás hatása a fogyasztói magatartásra
: Sutus-Juhász László
: Sutus-Juhász László
A vendéglátó üzletek helyzete itthon és Angliában a Brexit és a koronavírus-járvány idején
: Smid Evelin Ágnes
: Smid Evelin Ágnes
Vallási közösségek a koronavírus idején
: Kiss Anna Dorottya
: Kiss Anna Dorottya
A koronavírus-járvány hatása a munkaerőpiacra Magyarországon
: Jároli Kristóf
: Jároli Kristóf
A koronavírus-járvány hatása a médiahasználati szokásokra
: Horváth Orsolya Bianka
: Horváth Orsolya Bianka
A koronavírus-járvány hatása az e-kereskedelemre és a fogyasztói szokásokra Magyarországon
: Lux Éva
: Lux Éva
Online és Influencer marketing befolyásoló hatása a fogyasztói magatartásra
: Petrányi Boglárka
: Petrányi Boglárka
A koronavírus – járvány hatása Magyarország gazdasági életében
: Keresztúri Evelin
: Keresztúri Evelin
Bér és béren kívüli juttatások alakulása a koronavírus-járvány hatásának figyelembevételével 2020-2023
: Molnár Edit
: Molnár Edit
Lelki egészség a pandémia idején Hogyan hatott a koronavírus járvány a magyar egyetemisták mentális jóllétére?
: Erdeiné Késmárki-Gally Szilvia, et al.
Megjelent: (2024)
: Erdeiné Késmárki-Gally Szilvia, et al.
Megjelent: (2024)
A mobilfizetés hatása a fogyasztói magatartásra
: Hliva Dóra Dominika
: Hliva Dóra Dominika
A bormarketing hatása a fogyasztói magatartásra
: Czipe Edina
: Czipe Edina
Hasonló tételek
-
Manipulatív pszichológiai online marketing stratégiák hatása a fogyasztói magatartásra
: Cseh Péter -
Politikai marketingkommunikáció Magyarországon, a koronavírus járvány idején
: Scheier Krisztián -
Digitális oktatás a koronavírus járvány idején Magyarországon
: Somodi Dániel Mátyás -
A 2020-as koronavírus járvány hatása az e-kereskedelemre
: Visnyei Eszter -
A munkavállalók helyzete a vendéglátásban koronavírus-járvány idején
: Tóth Lili Zita