A Magyar Telekom Nyrt. lineáris televíziószolgáltatásának, valamint SVOD szolgáltatásának marketingje

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Bagosi Viktória
Other Authors: Kasza Lajos
Format: Thesis
Kulcsszavak:marketing
marketingtevékenység
médiaszolgáltatások
SWOT-elemzés
szolgáltatások
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/36965

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg36965
005 20210922092412.0
008 210922suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Bagosi Viktória 
245 1 2 |a A Magyar Telekom Nyrt. lineáris televíziószolgáltatásának, valamint SVOD szolgáltatásának marketingje  |c Bagosi Viktória  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Tanulmányomat igyekeztem a távolabbi pontoktól a konkrétumokig felépíteni. A szakirodalmi alapozás után, felfedeztem a piacot, majd rátértem a cég bemutatására. Ebben megismertem a vállalatot, versenytársait és televíziószolgáltatásaihoz kapcsolódóan, mindent, amit lehetett: történet, piaci szegmentáció végül pedig konkrétan a marketingmixüket. Ezután következett kérdőíves felmérésem eredményének kifejtése, értékelése. A szekunder és primer kutatást végül egy SWOT analízissel és összegzéssel zártam le. 
695 |a marketing 
695 |a marketingtevékenység 
695 |a médiaszolgáltatások 
695 |a SWOT-elemzés 
695 |a szolgáltatások 
700 1 |a Kasza Lajos  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/36965/1/A%20Magyar%20Telekom%20Nyrt.%20line%C3%A1ris%20telev%C3%ADzi%C3%B3szolg%C3%A1ltat%C3%A1s%C3%A1nak%2C%20valamint%20SVOD%20szolg%C3%A1ltat%C3%A1s%C3%A1nak%20marketingje.pdf  |z Dokumentum-elérés