Bocuse d'Or és hatása a magyar gasztronómiára
Elmentve itt :
Szerző: | Horváth Ákos |
---|---|
További közreműködők: | Csizmadia Dr. András |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Bocuse d'Or Paul Bocuse Hamvas Zoltán Széll Tamás Molnár Gábor Kovács Sándor Magyar Gasztronómiai Egyesület Magyar gasztronómia Onyx étterem |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/3697 |
Hasonló tételek
A Michelin-jelenség és a Bocuse d’Or hatásai a magyar gasztronómiára
: Horváth Bálint
: Horváth Bálint
A Bocuse d'Or versenysorozat hatása a hazai vendéglátóipari szakmunkásképzésre.
: Tóth Gábor
: Tóth Gábor
Helyi termékek és alapanyagok megjelenése a Bocuse d'Or rendezvényen
: Simon Kinga
: Simon Kinga
Magyar gasztronómia fejlődése és a diákok motivációja a Bocuse d’Or hatására
: Krójer Zsombor
: Krójer Zsombor
A hazai csúcsgasztronómiába beszállító termelők fejlődése, különös tekintettel a Bocuse d'Or versenysorozat és a Michelin Guide fokozott magyarországi jelenlétének hatására
: Molnár Vanessza
: Molnár Vanessza
A fogyasztói igény változása a csúcsgasztronómia és a minőségi ételek iránt a Bocuse d’Or versenysorozat és a médiában feltűnt sztárséfek népszerűségének hatására
: Kapitány Virág Viktória
: Kapitány Virág Viktória
A Carte D'Or nemzetközi márka bemutatása, és jövőbeni növekedési lehetőségeinek vizsgálata a magyar piacon
: Fülöp Zsolt
: Fülöp Zsolt
A szakmai összefogások hatása a hazai gasztronómiára
: Csontó Zsófia
: Csontó Zsófia
Konyhatechnológiák fejlődésének hatása a magyar gasztronómiára és annak fenntarthatósága budapesti Michelin-csillagos éttermekben
: Virág Dominik
: Virág Dominik
Az olasz, spanyol és görög konyha jellemzése, illetve ezek hatása a magyar gasztronómiára
: Kiss Bence
: Kiss Bence
Paul Bocuse örökségének ismertsége a magyar szakmai körökben
: Papp Luca Veronika
: Papp Luca Veronika
HACCP elemzés a Bel'Dor Teraszon
: Somogyi Krisztina
: Somogyi Krisztina
Les changements d'habitudes d'achat pendant COVID
: Papp Gergely
: Papp Gergely
A 3D nyomtatás hatása a globális világra
: Hönigh Eszter
: Hönigh Eszter
A Helia-D újra pozicionálása
: Mannheim Anett
: Mannheim Anett
3D nyomtatás irodai környezetben
: Basa Ádám
: Basa Ádám
Felületek és térgörbék 3d nyomtatása
: Bánkuti Gyöngyi
Megjelent: (2023)
: Bánkuti Gyöngyi
Megjelent: (2023)
L'effet économique du marketing d'influence sur les habitudes d'achat des générations
: Nagy Dorina Petra
: Nagy Dorina Petra
A D. Kft cégfilozófiája és értékesítési stratégiája
: Baráth Beatrix
: Baráth Beatrix
A R3D ONE tánciskola marketingeszközei
: Fekete Dániel
: Fekete Dániel
[3D]MENSION termékcsalád bemutatása a kezdetektől
: Szögi Balázs
Megjelent: (2013)
: Szögi Balázs
Megjelent: (2013)
Vers un régime de retraite européen- Analyse des comportements d'épargne et d'investissement et proposition à la réalisation d'un régime de retraite européen financièrement viable
: Gajnok Annabella
: Gajnok Annabella
Oracle J. D. Edwards ismertetése üzemeltetési szempontból
: Gyura László
: Gyura László
Aperçu du monde du marketing d'influence
: Molnár Marcell
: Molnár Marcell
Stratégie d'entrée dans le marché international
: Raslan Nour El Dine
: Raslan Nour El Dine
C- és D-vitamin készítmények ellátási láncának elemzése
: Dörfler Kíra Mária
: Dörfler Kíra Mária
Les Jeux Olympiques d’été depuis l’année 1996 Impacts, retour d'expérience et perspectives futures des Jeux Olympiques d'été de 1996 á nos jours
: Schunder Dea Lili
: Schunder Dea Lili
A D8 Hotel Budapest üzemeltetésének és tevékenységének elemzése
: Balogh Fruzsina Veronika
: Balogh Fruzsina Veronika
La recherche opérationnelle de l'implantation d'une stratégie marketing de PME - Éléments stratégiques pour la création d'une petite entreprise
: Nyerges Eszter Réka
: Nyerges Eszter Réka
A D8 Hotel Budapest front office részlegének átfogó elemzése
: Szauer Johanna
: Szauer Johanna
A 3D nyomtató technológia gazdaságban betöltött szerepe és lehetséges jövőképe
: Kovács Adél
: Kovács Adél
Forma Eyewear 3D nyomtatott szemüvegkeret bevezetése az optikai piacra
: Bokor Ádám
: Bokor Ádám
Comparaison des politiques natalistes d’Israël et de la Hongrie
: Keleti Máté Mihály
: Keleti Máté Mihály
A 3D nyomtatásban rejlő lehetőségek hasznosítása a negyedik ipari forradalomban
: Géczi Bianka
: Géczi Bianka
A GeoLink 3D Kft. Social Media Marketing tevékenységének bemutatása
: Duschek Dorottya
: Duschek Dorottya
Japan's Innovation Poilcy and R&D as a Potential Role Model for the Hungarian System
: Mehdiyeva Günel
: Mehdiyeva Günel
Le rôle des entreprises sur les décisions d'achat du consommateur
: Kis Károly
: Kis Károly
Analyse de la stratégie d'expansion internationale des constructeurs automobile européens
: Dorultán Péter
: Dorultán Péter
De nouvelles méthodes de planification des ressources humaines pour répondre aux défis modernes de la main d’œuvre. A partir du cas d’Auchan en Hongrie.
: Németh Pál
: Németh Pál
Еconomic аnd dеmogrаphic lossеs from tobаcco consumption bаsеd on gеndеr diffеrеncеs in Russiаn Fеdеrаtion
: Kozubekova Altynai
: Kozubekova Altynai
Hasonló tételek
-
A Michelin-jelenség és a Bocuse d’Or hatásai a magyar gasztronómiára
: Horváth Bálint -
A Bocuse d'Or versenysorozat hatása a hazai vendéglátóipari szakmunkásképzésre.
: Tóth Gábor -
Helyi termékek és alapanyagok megjelenése a Bocuse d'Or rendezvényen
: Simon Kinga -
Magyar gasztronómia fejlődése és a diákok motivációja a Bocuse d’Or hatására
: Krójer Zsombor -
A hazai csúcsgasztronómiába beszállító termelők fejlődése, különös tekintettel a Bocuse d'Or versenysorozat és a Michelin Guide fokozott magyarországi jelenlétének hatására
: Molnár Vanessza