A lojalitás vizsgálata a szállodaiparban a pandémia alatt

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Rabi Enikő
További közreműködők: Karakasné Morvay Klára
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:elégedettség
koronavírus-járvány (COVID-19)
lojalitás
márkahűség
szállodaipar
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/36981

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg36981
005 20210922092445.0
008 210922suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Rabi Enikő 
245 1 2 |a A lojalitás vizsgálata a szállodaiparban a pandémia alatt  |c Rabi Enikő  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatomban bemutattam a koronavírus hatását Magyarországon a szállodaiparra és a kereskedelmi szálláshelyekre. Ismertettem a hűségprogramokat, bemutattam 3 nagy szállodalánc programját. A vendéglojalitást, és az ahhoz vezető vendégelégedettséget, illetve annak mérését szemléltettem. Kutatásom kérdőívével a fogyasztók utazási szokásait, márkahűségüket, lojalitásról való véleményüket vizsgáltam. Az interjú segítségével átfogó képet kaptam a vendéglojálitásról és a hűségprogramokhoz való hozzáállásról egy szálláshely szempontjából is. 
695 |a elégedettség 
695 |a koronavírus-járvány (COVID-19) 
695 |a lojalitás 
695 |a márkahűség 
695 |a szállodaipar 
700 1 |a Karakasné Morvay Klára  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/36981/1/Szakdolgozat%201%20%282%29.pdf  |z Dokumentum-elérés