A Facebook felhasználóinak a hirdetésekhez való viszonyulása és a hirdetések eredményességének mérése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Juhász Csanád Áron
További közreműködők: Gajzágó Dr. Éva Judit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:elektronikus kereskedelem - online kereskedelem
eredményelemzés
hirdetések
közösségi média
piaci felhasználók
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/36991
Leíró adatok
Kivonat:A szakdolgozatomhoz kapcsolódó szakirodalomban az online értékesítési folyamatot vizsgáltam meg, továbbá online hirdetési stratégiákkal ismerkedtem meg. A kérdőíves felméréssel próbáltam a felhasználóknak az oldaláról megközelíteni, míg az interjúval és a személyes tapasztalataimnak a megosztásával inkább a hirdető oldaláról mutattam be a Facebook hirdetéseket. Az adatoknak az elemzésével további következtetéseket vontam le, amelyeket a közeljövőben alkalmazni szeretnék a vállalkozásomban.