Vállalati válságkommunikáció és a válságkezelés hatása az online térben a Covid-19 vírussal összefüggésben

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Ecsedi Judit
További közreműködők: Molnár Zsolt
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:elektronikus kereskedelem - online kereskedelem
gazdasági válság(ok)
koronavírus-járvány (COVID-19)
marketingkommunikáció
válságkommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/37011
Leíró adatok
Kivonat:Dolgozatomban a Covid-19 vírus hatását vizsgáltam a kereskedelmi ágazatok egyes képviselőinek szemszögéből. A vírus és a járványügyi intézkedések hatását vizsgáltam az online kommunikációra és kereskedelemre egyaránt. A marketingkommunikációs stratégiák átalakításának, valamint a social media megjelenések tartalmi és mennyiségi összefüggéseinek vizsgálatát végeztem. Doldozatomban négy interjút olvashat, melyek közül három egy-egy kereskedelmi dolgozóval készült, egy pedig egy marketingtanácsadó közreműködésével. Munkám számos statisztikai adattal szolgát a 2019-ben kezdődő világjárvány gazdasági hatásairól.