Vállalati válságkommunikáció és a válságkezelés hatása az online térben a Covid-19 vírussal összefüggésben

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Ecsedi Judit
Other Authors: Molnár Zsolt
Format: Thesis
Kulcsszavak:elektronikus kereskedelem - online kereskedelem
gazdasági válság(ok)
koronavírus-járvány (COVID-19)
marketingkommunikáció
válságkommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/37011
Description
Abstract:Dolgozatomban a Covid-19 vírus hatását vizsgáltam a kereskedelmi ágazatok egyes képviselőinek szemszögéből. A vírus és a járványügyi intézkedések hatását vizsgáltam az online kommunikációra és kereskedelemre egyaránt. A marketingkommunikációs stratégiák átalakításának, valamint a social media megjelenések tartalmi és mennyiségi összefüggéseinek vizsgálatát végeztem. Doldozatomban négy interjút olvashat, melyek közül három egy-egy kereskedelmi dolgozóval készült, egy pedig egy marketingtanácsadó közreműködésével. Munkám számos statisztikai adattal szolgát a 2019-ben kezdődő világjárvány gazdasági hatásairól.