Vállalati válságkommunikáció és a válságkezelés hatása az online térben a Covid-19 vírussal összefüggésben

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Ecsedi Judit
Other Authors: Molnár Zsolt
Format: Thesis
Kulcsszavak:elektronikus kereskedelem - online kereskedelem
gazdasági válság(ok)
koronavírus-járvány (COVID-19)
marketingkommunikáció
válságkommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/37011

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg37011
005 20210922092603.0
008 210922suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Ecsedi Judit 
245 1 0 |a Vállalati válságkommunikáció és a válságkezelés hatása az online térben a Covid-19 vírussal összefüggésben  |c Ecsedi Judit  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Dolgozatomban a Covid-19 vírus hatását vizsgáltam a kereskedelmi ágazatok egyes képviselőinek szemszögéből. A vírus és a járványügyi intézkedések hatását vizsgáltam az online kommunikációra és kereskedelemre egyaránt. A marketingkommunikációs stratégiák átalakításának, valamint a social media megjelenések tartalmi és mennyiségi összefüggéseinek vizsgálatát végeztem. Doldozatomban négy interjút olvashat, melyek közül három egy-egy kereskedelmi dolgozóval készült, egy pedig egy marketingtanácsadó közreműködésével. Munkám számos statisztikai adattal szolgát a 2019-ben kezdődő világjárvány gazdasági hatásairól. 
695 |a elektronikus kereskedelem - online kereskedelem 
695 |a gazdasági válság(ok) 
695 |a koronavírus-járvány (COVID-19) 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a válságkommunikáció 
700 1 |a Molnár Zsolt  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/37011/1/ecsedi_judit_EE46IX_projektmunka_2021.pdf  |z Dokumentum-elérés