Vállalati válságkommunikáció és a válságkezelés hatása az online térben a Covid-19 vírussal összefüggésben
Elmentve itt :
| Szerző: | Ecsedi Judit |
|---|---|
| További közreműködők: | Molnár Zsolt |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | elektronikus kereskedelem - online kereskedelem gazdasági válság(ok) koronavírus-járvány (COVID-19) marketingkommunikáció válságkommunikáció |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/37011 |
Hasonló tételek
Válságkezelés és válságkommunikáció hiányosságai és következményei a Pyro-Technic Kft. példáján keresztül
: Balog Alexandra
: Balog Alexandra
Vállalati válságkezelés
: Ajtay Adrienn
: Ajtay Adrienn
Válságkommunikáció, mint a válságkezelés egyik kulcsfontosságú eleme egy budapesti szálloda belső kommunikációjának példáján keresztül
: Kajtor Anita
: Kajtor Anita
Válságkommunikáció a divatiparban
: Andor Zoltán
: Andor Zoltán
Válságkezelés a COVID-19 világjárvány által okozott válsághelyzetre nonprofit szervezetekben
: Grósz Eszter
: Grósz Eszter
Válságkommunikáció a magyar labdarúgás válságmenedzselésében
: Szabó István
: Szabó István
Generációk az online térben
: Czigler Dorka Rebecca
: Czigler Dorka Rebecca
Válságkommunikáció A Pret A Manger esettanulmánya
: Árpási Réka
: Árpási Réka
Az online marketing fejlődése és dinamizmusa, a magyarországi tendenciákkal összefüggésben
: Molnár Nilla
: Molnár Nilla
PARADOX, divatmárka az online térben
: Ruppl Krisztina
: Ruppl Krisztina
Fogyasztói aktivitás az online térben
: Szakálas Sára Boglárka
: Szakálas Sára Boglárka
Sorozatgyilkosok médiareprezentációja az online térben
: Tóth Zsófia
: Tóth Zsófia
A válságkommunikáció jelentősége - a vörösiszap- katasztrófa tanulságai
: Lengyel Nikoletta
: Lengyel Nikoletta
Válságkommunikáció. A krízismenedzsment elmélete és gyakorlata ma
: Czirják Mátyás
: Czirják Mátyás
Fogyasztói magatartás vizsgálata az online térben
: Szoboszlai Laura Luca
: Szoboszlai Laura Luca
Csapatépítő rendezvények vizsgálata az online térben
: Forgó Enikő
: Forgó Enikő
Invia.hu működése az online térben
: Egerszegi Iveta
: Egerszegi Iveta
Napjaink pénzügyi visszaélései az online térben
: André Veronika
: André Veronika
A hatékony válságkommunikációs stratégiák jelentősége a légiközlekedési ágazatban
: Stubán Máté
: Stubán Máté
A válságkezelés hatása az Euribor piacára
: Lakatos Tibor
: Lakatos Tibor
Pszichológiai hatások az online térben Befolyásolás és felhasználói élmény
: Novák Fanni
: Novák Fanni
Válságkezelés a vendéglátásban
: Bozó Fanni
: Bozó Fanni
Generációs különbségek az online térben rendezvénymarketing szempontból
: Léránt Adrienn
: Léránt Adrienn
Fejlődés az online térben Az e-kereskedelmi lehetőségek vizsgálata és a kapmachinery.com webshop elemzése
: Kiss Olivér
: Kiss Olivér
A válságmenedzsment és válságkommunikáció vizsgálata a T62 Hotel példáján keresztül
: Kis Anna
: Kis Anna
Vállalaton belüli kommunikációt elősegítő megoldások az online térben
: Kovács Gergely
: Kovács Gergely
Válságkezelés a visegrádi országokban
: Mucsi Péter
Megjelent: (2014)
: Mucsi Péter
Megjelent: (2014)
Marketing fejlődése az online térben, azon belül az online magazinok fejlődése
: Farkas Réka
: Farkas Réka
Gazdasági válságok és válságkezelés
: Al-Ahmad Sherif Illias
: Al-Ahmad Sherif Illias
Gazdasági válságok és válságkezelés
: Sánta Bence
: Sánta Bence
Gazdasági válságok és válságkezelés
: Preisz Gábor
: Preisz Gábor
A mérlegvalódiság ellenőrzésének néhány módszere a könyvvizsgálati kötelezettséggel összefüggésben
: Bartl Noémi Virág
: Bartl Noémi Virág
Sződliget Nagyközség Önkormányzata gazdálkodásának elemzése a költségvetés végrehajtásával összefüggésben
: Rutkay Éva
: Rutkay Éva
Krízis- és válsághelyzet kezelés elméletben és gyakorlatban - Válságkommunikáció a PR világában
: Újvári Laura
: Újvári Laura
Az online rendelések mögötti logisztika és a fogyasztói magatartás az online térben
: Peiker Márk
: Peiker Márk
Covid-19 hatása az utazási szokásokra
: Béres Bence
: Béres Bence
A 2008-AS GAZDASÁGI VÁLSÁG OKAI, HATÁSA- VÁLLALATI VÁLSÁGKEZELÉS A GYAKORLATBAN EGY HAZAI KKV PÉLDÁJÁN KERESZTÜL
: Kecskeméti Szilvia
: Kecskeméti Szilvia
A Covid-19 hatása a borfogyasztásra
: Horváth-Szőke Anett
: Horváth-Szőke Anett
A COVID-19 hatása a munkavégzésre
: Kovács Bence
: Kovács Bence
A Covid-19 hatása a kereskedelemre.
: Kiss Sándor Zsombor
: Kiss Sándor Zsombor
Hasonló tételek
-
Válságkezelés és válságkommunikáció hiányosságai és következményei a Pyro-Technic Kft. példáján keresztül
: Balog Alexandra -
Vállalati válságkezelés
: Ajtay Adrienn -
Válságkommunikáció, mint a válságkezelés egyik kulcsfontosságú eleme egy budapesti szálloda belső kommunikációjának példáján keresztül
: Kajtor Anita -
Válságkommunikáció a divatiparban
: Andor Zoltán -
Válságkezelés a COVID-19 világjárvány által okozott válsághelyzetre nonprofit szervezetekben
: Grósz Eszter