A Hotel Orchidea Tengelic Thermal & Wellness szálloda üzemeltetése, elemzése, front office és housekeeping tevékenységének elemzése
Elmentve itt :
Szerző: | Pálmay Zoltán |
---|---|
További közreműködők: | Bártfai Endre |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Front Office housekeeping szálloda szállodaipar szállodamenedzsment |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/37014 |
Hasonló tételek
A Hotel Albaida Nature*** szálloda üzemeltetésének bemutatása, a front office és a housekeeping részleg tevékenységének elemzése
: Stass Orsolya
: Stass Orsolya
A The Three Corners Hotel Anna *** Superior szálloda Front Office tevékenységének elemzése
: Surányi Liza
: Surányi Liza
Hotel Parlament bemutatása, front office tevékenységének elemzése
: Gábriel Viktória
: Gábriel Viktória
A Front Office és a Housekeeping kapcsolatának komplex elemzése
: Kovács Orsolya
: Kovács Orsolya
Az Abacus Business & Wellness Hotel****Superior szálloda bemutatása, tevékenységének, működésének elemzése, fejlesztési javaslatok
: Szalóki Zoltán
: Szalóki Zoltán
A Novotel Budapest Centrum Hotel Front Office tevékenységének elemzése
: Hozák Réka Viktória
: Hozák Réka Viktória
Az Expo Congress Hotel Front Office és Housekeeping kapcsolatának bemutatása
: Csada Nikoletta Alexandra
: Csada Nikoletta Alexandra
A Front Office Tevékenységének Bemutatása és Elemzése
: Örvendi Alexandra
: Örvendi Alexandra
Egy kelet- és nyugat-magyarországi wellness-szálloda összehasonlító elemzése a Hotel Divinus Debrecen és a Spirit Hotel Thermal Spa Sárvár szálloda példáján keresztül
: Petrity Dalma
: Petrity Dalma
Examination of the quaility of the services at Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness ****
: Kiss Kinga
: Kiss Kinga
Housekeeping tevékenységének elemzése
: Temesfalvi Luca Lili
: Temesfalvi Luca Lili
A Radisson Blu Béke Hotel **** Superior Front Office tevékenységének elemzése
: Balázs Lili
: Balázs Lili
Front Office tevékenységének elemzése és az Open Reception
: Kiss Klaudia Pálma
: Kiss Klaudia Pálma
A Front office tevékenységének elemzése a Hotel City Inn példáján keresztül
: Lajos Viktória
: Lajos Viktória
Dél-alföldi turisztikai régió egészségturizmusának elemzése a Hotel Imperial Gyógyszálló és Gyógyfürdő és a Thermal Hotel Gara Gyógy- és Wellness Szálloda bemutatásával
: Nádor Anikó
: Nádor Anikó
Art'otel Front Office tevékenységének bemutatása
: Makra Petra
: Makra Petra
Housekeeping tevékenységének elemzése Zemplén szívében
: Szabó Franciska Tünde
: Szabó Franciska Tünde
Kommunikáció a szálloda működtetés és a Front Office között
: Bajic Márió
: Bajic Márió
A Front Office tevékenységének elemzése, fókuszban az éjszakai műszak jelentőségével
: Szabó Virág
: Szabó Virág
A Mercure City Center Hotel Housekeeping tevékenységének elemzése
: Ványi Zsuzsanna
: Ványi Zsuzsanna
Front Office tevékenység elemzése a Hotel Parlament****-ben
: Hamar Eszter
: Hamar Eszter
A Leonardo Hotel Budapest Front Office tevékenységeinek elemzése
: Baranyi Szimonetta
: Baranyi Szimonetta
A housekeeping bemutatása a Margitszigeti Thermal Health Spa Hotelen keresztül
: Erdei Sára Júlia
: Erdei Sára Júlia
A Front Office és a Housekeeping részleg bemutatása, illetve a kettő közötti kommunikáció elemzése a Danubius Hotel Astoriában
: Aliczky Zsófia
: Aliczky Zsófia
Egy 4*-os vidéki wellness szálloda marketing tevékenységének bemutatása
: Vastag Klaudia
: Vastag Klaudia
Szakmai gyakorlatom Front Office gyakornokként, valamint a Housekeeping és a Front Office részleg együttműködésének bemutatása és vizsgálata a Marriott apartmanszállodájában
: Deli Kíra
: Deli Kíra
Mercure Budapest Korona szálloda bemutatása, és annak Front Office tevékenysége
: Czirókai Zsombor
: Czirókai Zsombor
Front Office tevékenységek elemzése a Mystery Hotel Budapest példáján
: Asztalos Anna Eszter
: Asztalos Anna Eszter
A Front Office tevékenység elemzése; Kristály Imperial Hotel**** Tata
: Fábián Fanni
: Fábián Fanni
Front Office tevékenységek elemzése az Emerald Hotel & Suites szállodában
: Somogyi Lilla
: Somogyi Lilla
Front Office tevékenységek elemzése az Opera Garden Hotel & Apartmentsban
: Gerencsér Anna Nóra
: Gerencsér Anna Nóra
A Front Office tevékenységének elemzése az Ibis Styles Budapest Airport szállodán keresztül
: Erczbrucker Viktória
: Erczbrucker Viktória
Front Office tevékenységének vizsgálata a Gotthard Therme Hotel& Conference 4* szállodában
: Fábián Fanni
: Fábián Fanni
Az Aquincum Thermal Hotel SWOT- és PEST-elemzése
: Varga Georgina Margit
: Varga Georgina Margit
Thermál Hotel Visegrád housekeping részlegének bemutatása és elemzése
: Vukics Lilla
: Vukics Lilla
Thermál Hotel felújításának folyamatai
: Balogh Klaudia Laura
: Balogh Klaudia Laura
Front Office elemzés
: Jónás Eszter
: Jónás Eszter
A D8 Hotel Budapest front office részlegének átfogó elemzése
: Szauer Johanna
: Szauer Johanna
Front Office tevékenységek elemzése az NH Budapest City Hotel alapján
: Szigethy Anna Luca
: Szigethy Anna Luca
Front Office tevékenység elemzése; The Three Corners Hotel Downtown Edition**** Budapest
: Holicza Hanna
: Holicza Hanna
Hasonló tételek
-
A Hotel Albaida Nature*** szálloda üzemeltetésének bemutatása, a front office és a housekeeping részleg tevékenységének elemzése
: Stass Orsolya -
A The Three Corners Hotel Anna *** Superior szálloda Front Office tevékenységének elemzése
: Surányi Liza -
Hotel Parlament bemutatása, front office tevékenységének elemzése
: Gábriel Viktória -
A Front Office és a Housekeeping kapcsolatának komplex elemzése
: Kovács Orsolya -
Az Abacus Business & Wellness Hotel****Superior szálloda bemutatása, tevékenységének, működésének elemzése, fejlesztési javaslatok
: Szalóki Zoltán