Ételrendelési szokások az éttermek online marketingkommunikációjának tükrében

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hegedűs Dóra Júlia
Other Authors: Debreceni János
Format: Thesis
Kulcsszavak:koronavírus-járvány (COVID-19)
online ételrendelés
online food delivery (OFD)
online marketingkommunikáció
vendégkapcsolat menedzsment
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/37043
Description
Abstract:A mai digitális világban az internet jelen van a mindennapjainkban. Fogyasztóként azt a partnert keressük, aki megteremti a mi igényeinkre szabott vendégélményt. A szolgáltatók pedig a lojális vendéget szeretnék megtalálni a tömegben. Az online marketingkommunikáció eszközével létrejöhet a vendégkapcsolat a két fél között. A szakdolgozatomban az éttermek online jelenlétét és a fogyasztók ételrendelési szokásait vizsgálom az Online Food Delivery (OFD) vonatkozásában egy olyan időszakban, mikor ezt jelentősen befolyásolta a COVID-19 világjárvány. A kvantitatív kutatás egy 245 fő által kitöltött kérdőívvel történt, mely alátámasztotta az online szájreklám, a fogyasztók által generált tartalom (User Generated Content), és az éttermek online kommunikációjának jelentőségét. A szakdolgozat választ ad a fogyasztói preferenciákra és az ételrendelési szokásaok mögött rejlő motivációkra, különös tekintettel a pandémia okozta rendkívüli időszakra.