Ételrendelési szokások az éttermek online marketingkommunikációjának tükrében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Hegedűs Dóra Júlia
További közreműködők: Debreceni János
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:koronavírus-járvány (COVID-19)
online ételrendelés
online food delivery (OFD)
online marketingkommunikáció
vendégkapcsolat menedzsment
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/37043

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg37043
005 20210922092709.0
008 210922suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Hegedűs Dóra Júlia 
245 1 0 |a Ételrendelési szokások az éttermek online marketingkommunikációjának tükrében  |c Hegedűs Dóra Júlia  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A mai digitális világban az internet jelen van a mindennapjainkban. Fogyasztóként azt a partnert keressük, aki megteremti a mi igényeinkre szabott vendégélményt. A szolgáltatók pedig a lojális vendéget szeretnék megtalálni a tömegben. Az online marketingkommunikáció eszközével létrejöhet a vendégkapcsolat a két fél között. A szakdolgozatomban az éttermek online jelenlétét és a fogyasztók ételrendelési szokásait vizsgálom az Online Food Delivery (OFD) vonatkozásában egy olyan időszakban, mikor ezt jelentősen befolyásolta a COVID-19 világjárvány. A kvantitatív kutatás egy 245 fő által kitöltött kérdőívvel történt, mely alátámasztotta az online szájreklám, a fogyasztók által generált tartalom (User Generated Content), és az éttermek online kommunikációjának jelentőségét. A szakdolgozat választ ad a fogyasztói preferenciákra és az ételrendelési szokásaok mögött rejlő motivációkra, különös tekintettel a pandémia okozta rendkívüli időszakra. 
695 |a koronavírus-járvány (COVID-19) 
695 |a online ételrendelés 
695 |a online food delivery (OFD) 
695 |a online marketingkommunikáció 
695 |a vendégkapcsolat menedzsment 
700 1 |a Debreceni János  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/37043/1/Szakdolgozat_Heged%C5%B1s_D%C3%B3ra_J%C3%BAlia_RFOBZ0.pdf  |z Dokumentum-elérés