Ételrendelési szokások az éttermek online marketingkommunikációjának tükrében
Saved in:
Main Author: | Hegedűs Dóra Júlia |
---|---|
Other Authors: | Debreceni János |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | koronavírus-járvány (COVID-19) online ételrendelés online food delivery (OFD) online marketingkommunikáció vendégkapcsolat menedzsment |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/37043 |
Similar Items
Online ételrendelési hálózatok kialakulásának vizsgálata Magyarországon a mindenkori piacvezető vállalat szemszögéből
: Bárdi András Bence
: Bárdi András Bence
A járványhelyzet ételrendelési szokásokra gyakorolt hatásának vizsgálata
: Gyalogh Laura Gabriella
: Gyalogh Laura Gabriella
A covid-19 hatása a magyarországi ételrendelési platformokra
: Bélteki Dávid
: Bélteki Dávid
Az éttermek online marketing megoldásai és hatékonyságuk
: Polonkai Gergely
: Polonkai Gergely
A Wolt ételrendelési felülete és a használat közbeni vásárlói élmény
: Döbrentey Kende Márk
: Döbrentey Kende Márk
Bellozzo éttermek működése
: Réffi Anna Dalma
: Réffi Anna Dalma
Fenntartható éttermek Magyarországon
: Svedics Daniella
: Svedics Daniella
A Sziget Fesztivál online marketingkommunikációjának elemzése
: Váncza Panna
: Váncza Panna
A vegán életmód, a budapesti vegán éttermek vizsgálatának tükrében
: Czigány Bianka
: Czigány Bianka
Éttermek törzsvendégkörének vizsgálata Budaörsön
: Vadas Bendegúz
: Vadas Bendegúz
Éttermek értékteremtése Kelet-Magyarországon
: Májer Bence
: Májer Bence
A koronavírus hatása a vendéglátóiparra, különösképpen a fogyasztói szokások és az éttermek helyzetének megváltozására
: Horváth Nikol Klarissza
: Horváth Nikol Klarissza
A hazai Michelin-csillagos éttermek vizsgálata a rugalmas ellenállási képesség tükrében
: Ódor Tímea
: Ódor Tímea
Szemétmentes éttermek iránti érdeklődés Magyarországon
: Néző Eszter
: Néző Eszter
Szemétmentes éttermek iránti érdeklődés Magyarországon
: Néző Eszter
: Néző Eszter
Éttermek megjelenése a social médiában
: Baráth Bianka Rubina
: Baráth Bianka Rubina
Az e-kereskedelem a magyar online vásárlási szokások tükrében
: Végh Zoltán
: Végh Zoltán
Helyi termelők és az éttermek együttműködési lehetőségei
: Nagy Helga
: Nagy Helga
A belvárosi éttermek forgalmának növelési lehetőségei
: Ekker Dorina
: Ekker Dorina
Csúcsgasztronómia bemutatása hazai éttermek példáján keresztül
: Zelei Zsófi
: Zelei Zsófi
Az Aquaworld Budapest marketingkommunikációjának vizsgálata
: Szűcs Kornélia
: Szűcs Kornélia
Villa Pianciani marketingkommunikációjának vizsgálata
: Szücs Rebeka
: Szücs Rebeka
Törzshelyek és törzsvendégek fontosságának vizsgálata éttermek esetében
: Hajós Zsófia
: Hajós Zsófia
COVID-19 hatása a Budapesti éttermek működésére
: Redele Dorián István
: Redele Dorián István
A játékosításban rejlő lehetőségek vizsgálata éttermek esetében
: Szikora Szilvia
: Szikora Szilvia
Tematikus éttermek népszerűségének és működési sajátosságainak vizsgálata
: Benkő Dávid Márk
: Benkő Dávid Márk
PC Union Trade Kft. online marketingkommunikációjának fejlesztése és webes értékesítésének növelése.
: Kozma Ádám
: Kozma Ádám
Élelmiszer eredetű megbetegedések megelőzése az online éttermi kiszállítás során A koronavírus járvány hatása az éttermek működésére
: Radván Katalin Klára
: Radván Katalin Klára
Az Essilor Optika kft. marketingkommunikációjának ismertetése
: Buzás Eszter
: Buzás Eszter
A magyaros ételek megjelenése az átlagos magyar éttermek kínálatában
: Kindlik Bianka
: Kindlik Bianka
Az utazási irodák online marketingtevékenységének összehasonlító elemzése a fogyasztó szokások változásának tükrében
: Arató Zsuzsa
: Arató Zsuzsa
Fót Város Önkormányzata marketingkommunikációjának elemzése
: Fehér Gáspár
: Fehér Gáspár
A Sunshine Fitness marketingkommunikációjának elemzése
: Markotányos Anna Judit
: Markotányos Anna Judit
A könnyűzenei fesztiválok marketingkommunikációjának elemzése
: Bodzán Réka
: Bodzán Réka
Kiskereskedelmi vállalatok marketingkommunikációjánák átfogó elemzése
: Simoncsik Bettina
: Simoncsik Bettina
A WWF Magyarország marketingkommunikációjának bemutatása
: Falu Gabriella Krisztina
Published: (2014)
: Falu Gabriella Krisztina
Published: (2014)
Similar Items
-
Online ételrendelési hálózatok kialakulásának vizsgálata Magyarországon a mindenkori piacvezető vállalat szemszögéből
: Bárdi András Bence -
A járványhelyzet ételrendelési szokásokra gyakorolt hatásának vizsgálata
: Gyalogh Laura Gabriella -
A covid-19 hatása a magyarországi ételrendelési platformokra
: Bélteki Dávid -
Az éttermek online marketing megoldásai és hatékonyságuk
: Polonkai Gergely -
A Wolt ételrendelési felülete és a használat közbeni vásárlói élmény
: Döbrentey Kende Márk