Az esztergomi Hotel Adalbert*** marketingstratégiája és annak eredményessége
Elmentve itt :
| Szerző: | Partos Ábris Gábor |
|---|---|
| További közreműködők: | Papp Judit |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | értékesítés marketing szálláshelyek szállodák turisztika |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/37061 |
Hasonló tételek
Kolping mozgalom az esztergomi szakképzésben
: Tóth Tibor
: Tóth Tibor
Az esztergomi lokális média és kultúra jelenlegi helyzete
: Páldi Zoltán
Megjelent: (2007)
: Páldi Zoltán
Megjelent: (2007)
AZ ESZTERGOMI SZÉKHELYŰ SZOLGÁLTATÓ MIKROVÁLLALKOZÁSOK HANYATLÁSÁNAK ÖSSZEFÜGGÉSE MARKETINGTEVÉKENYSÉGEIKKEL
: Kelemen Anita
: Kelemen Anita
Beszerzés folyamatai és szállítói kapcsolatok kezelése az Esztergomi Tankerületi Központnál
: Pap Vanessza Melani
: Pap Vanessza Melani
Online hirdetések eredményessége
: Pátkai Hanna
: Pátkai Hanna
Vezetői eredményesség humánpolitikai szemszögből
: Fontos Anikó
: Fontos Anikó
Az influencer vállalkozások eredményessége Közösségi média marketingstratégiák elemzése
: Bóna Bianka
: Bóna Bianka
Egy vállalkozás termék- és technológia fejlesztési tevékenysége és annak eredményessége, módszerei, megoldási területei (innováció)
: Lipécz Levente
: Lipécz Levente
Egy szálláshely működését befolyásoló külső és belső tényezők-Az esztergomi Rögby Club Hostel bemutatása
: Nagy Kata
: Nagy Kata
A Hotel Eger & Park**** marketingstratégiája
: Gyöngy Bence
: Gyöngy Bence
Inárcs Nagyközség gazdálkodásának vizsgálata eredményesség szempontjából
: Ruttkai Dóra
: Ruttkai Dóra
Hotel Moments piacra lépése és marketingstratégiája
: Darázs Viola
: Darázs Viola
Magyarország vezető szépségipari termékekkel foglalkozó nagyvállalatainak online reklámstratégiája és annak eredményessége, hangsúlyozva az arcápolási és dekorkozmetikumok szegmensét
: Illés Dóra
Megjelent: (2014)
: Illés Dóra
Megjelent: (2014)
A Heinemann duty free marketingstratégiája és annak összehasonlítása
: Alattyányi Botond
: Alattyányi Botond
A Buddha-Bar Hotel Budapest marketingstratégiája
: Furák Fanni
: Furák Fanni
Kommunikációs eszközök eredményessége a hazai KKV szektorban
: Kovács Ádám Dávid
: Kovács Ádám Dávid
A duális képzés eredményessége a Kecskeméti Főiskola tükrében
: Farkas Ildikó
: Farkas Ildikó
Emirates marketingstratégiája
: Hegedüs Gergő Gábor
: Hegedüs Gergő Gábor
Partner eredményesség számítások a Waberer'-Szemerey Logisztika Kft.-nél.
: Szabóné Tóth Bernadett
: Szabóné Tóth Bernadett
Online marketing tevékenység eredményessége a hazai kis- és középvállalkozások esetében
: Körmendi Mátyás
: Körmendi Mátyás
A ProLabor Kft. menedzsment-kontrollfolyamatainak felülvizsgálata az eredményesség növelésének céljából
: Forrai Anna Borbála
: Forrai Anna Borbála
MICE termékcsoport eredményessége egy utazási irodán belül - Carlson Wagonlit Travel
: Kuklis Benjamin
: Kuklis Benjamin
A COVID-19 válságkezelési stratégiáinak eredményessége Magyarországon a lakosság körében
: Buzási-Ország Anna
: Buzási-Ország Anna
Az offshore szabályozások jelene és jövője, illetve az adóelkerülések megakadályozására irányuló törekvések eredményessége
: Csejtei Balázs Dániel
: Csejtei Balázs Dániel
Két oldalú sikertörténet? Az SSC szektor tevékenysége,eredményessége Magyarországon - munkáltatói és munkavállalói oldalról
: Gál Vivien
: Gál Vivien
Az ATSA marketingstratégiája
: Borsos Rebeka
: Borsos Rebeka
Az Inditex marketingstratégiája
: Tatár Eszter Lotti
: Tatár Eszter Lotti
A cég iránti elkötelezettség kialakításának módszerei és eredményessége a Sysdata Kft-nél
: Fekete Adrienn
: Fekete Adrienn
Lukoil marketingstratégiája
: Máthé Ildikó
: Máthé Ildikó
A PPP programok célja, eredményessége, eredménytelensége a közösségi beruházások finanszírozásában, különösképpen Magyarországon
: Murvai Tamás
: Murvai Tamás
Az axolotl fémbevonási technológia magyarországi bevezetésének marketingstratégiája
: Diósi Gábor György
: Diósi Gábor György
Az Alphasonic Kft. Marketingstratégiája
: Balázs Boglárka
: Balázs Boglárka
Az MKB Bank marketingstratégiája
: Kéri Julianna
: Kéri Julianna
Mikro- és kisvállalkozások kamattámogatása, és a program eredményessége 2015-2017 között a ZMVA-nál
: Vatics László
: Vatics László
Az Unicum Marketingstratégiája és Marketingkommunikációja
: Hortobágyi Viktor
: Hortobágyi Viktor
A Kyocera Taskalfa 8000i termékvonal üzemeltetésének eredményesség vizsgálata a Szervizpark Kft-nél
: Kádas Vivien
: Kádas Vivien
Hasonló tételek
-
Kolping mozgalom az esztergomi szakképzésben
: Tóth Tibor -
Az esztergomi lokális média és kultúra jelenlegi helyzete
: Páldi Zoltán
Megjelent: (2007) -
AZ ESZTERGOMI SZÉKHELYŰ SZOLGÁLTATÓ MIKROVÁLLALKOZÁSOK HANYATLÁSÁNAK ÖSSZEFÜGGÉSE MARKETINGTEVÉKENYSÉGEIKKEL
: Kelemen Anita -
Beszerzés folyamatai és szállítói kapcsolatok kezelése az Esztergomi Tankerületi Központnál
: Pap Vanessza Melani -
Online hirdetések eredményessége
: Pátkai Hanna