A magyar fogyasztók és a CSR kapcsolata, ennek hatása az online fogyasztási szokásaikra
Elmentve itt :
Szerző: | Kenyó Csaba |
---|---|
További közreműködők: |
Győri Dr. Zsuzsanna
Tabajdi Sándor |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | CSR felelősség fogyasztó(k) kiskereskedelem környezettudatosság |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/37098 |
Hasonló tételek
A fővárosban tanuló fiatalok fogyasztói magatartásának vizsgálata, különös tekintettel a szabadidő-eltöltési szokásaikra
: Gulyás Szabina
: Gulyás Szabina
A fogyasztók influencerekkel való azonosulása, és ennek hatása a fogyasztói magatartásra
: Kókai Szabina
: Kókai Szabina
A MOL Nyrt.CSR tevékenységének ismertsége a fogyasztók körében
: Zsoldos Boglárka
: Zsoldos Boglárka
Online tartalom fogyasztási szokások
: Sulyok Bálint Tamás
: Sulyok Bálint Tamás
A Novorin Plus termékek értékesítési stratégiája Magyarországon és a magyar fogyasztók orrspray fogyasztási szokásainak vizsgálata
: Nagymáthé Nikolett Csilla
: Nagymáthé Nikolett Csilla
A CRS és az online marketing összemosódása és ennek hatása a fogyasztókra
: Szalai Bálint László
: Szalai Bálint László
A CSR és a zöldmarketing kapcsolata a fogyasztóval
: Vincze-Bursits Laura Viktória
: Vincze-Bursits Laura Viktória
A CSR és a felelős, tudatos fogyasztás kapcsolata
: Németh Viktória Ágnes
: Németh Viktória Ágnes
Sziget Fesztivál online marketing stratégiája, ennek hatása a látogatottságra és jegyeladásra
: Kocsis Réka Viktória
: Kocsis Réka Viktória
A magyar fogyasztók vállalati társadalmi felelősségvállalással való kapcsolata és annak hatásai az internetes vásárlásaikra
: Gáli Ferenc
: Gáli Ferenc
Hétvégi utazások és az online irodák fogyasztási trendjei
: Mészáros Alexandra
: Mészáros Alexandra
Vitorlásverseny hatása a magyar turizmusra és ennek hatása a koronavírus járvány idején
: Nagy Margaréta
: Nagy Margaréta
A devizaválság hatása a magyar lakossági szféra fogyasztási szokásaira
: Molnár Kristóf Róbert
: Molnár Kristóf Róbert
Online fogyasztási magatartás változása a vírus hatására
: Kohajda Orsolya Renáta
: Kohajda Orsolya Renáta
A környezettudatos fogyasztók elvárásai és a szállodaipari marketing kapcsolata
: Szőllősi Kíra
: Szőllősi Kíra
Az Y és Z generáció kultúrával való kapcsolata, fogyasztási szokásai
: Dalányi Luca
: Dalányi Luca
A kávé és a fenntarthatóság kapcsolata a fogyasztási szokásokon keresztül
: Homonnai Brigitta Laura
: Homonnai Brigitta Laura
Az influencerek hitelessége és ennek hatása a fogyasztókra
: Lakatos Lúcia
: Lakatos Lúcia
Sikersztori vagy szélmalomharc a magyar CSR? CSR kommunikáció : Jól és rosszul
: Vereckei Éva
: Vereckei Éva
Az online marketing és a magyar zeneipar kapcsolata
: Juhász Péter András
: Juhász Péter András
Kozmetikai terméket fogyasztók tudatossága, a marketing és a kozmetika kapcsolata
: Gombkötő Regina
: Gombkötő Regina
Távmunkavégzés hatása az elmagányosodásra és ennek vezetői kezelése
: Dányi Bernadett
: Dányi Bernadett
Fogyasztók online vásárlási szokásainak változása a COVID hatására
: Kelemen Viktória
: Kelemen Viktória
Digitalizáció hatása a fogyasztási hitelezés folyamatára
: Szabó Kitti
: Szabó Kitti
Napjaink fogyasztási szokásainak hatása az éttermi kínálatra
: Pretz Alexandra
: Pretz Alexandra
Az egyéni vállalkozók adózása, ennek elhelyezése a magyar adórendszerben
: Polai Afrodité
: Polai Afrodité
Az Újvilág borai a magyar fogyasztási szokások tekintetében
: Nagy Boldizsár
: Nagy Boldizsár
Apple stratégiájának hatása a fogyasztók lojalitására
: Braun Barbara
: Braun Barbara
Az influencer marketing hatása arcápolási- és sminktermékek vásárlása esetén, magyar fogyasztók körében
: Nagy Mónika
: Nagy Mónika
Valóban véleményvezér az influencer? - Avagy az influencerek hatása a magyar fogyasztók vásárlási döntéseire
: Bene Róbert
: Bene Róbert
A fogyasztó személyiségének hatása a fogyasztási preferenciákra
: Paróczai Anna
: Paróczai Anna
A dohányipar és a CSR kapcsolata a British American Tobacco példáján bemutatva
: Balázs Adrienn
: Balázs Adrienn
Csomagszállító szolgáltatókkal szembeni elvárások a fogyasztók szemszögéből
: Básti Csaba
: Básti Csaba
A fogyasztók jogi védelme az online világban-Adataink védelme és kiberbiztonság
: Sótér Vivien Ivett
: Sótér Vivien Ivett
A budapesti Szimpla Kert CSR tevékenysége, és annak online kommunikációja
: Szücs Márta
: Szücs Márta
A Reklámok hatása a fogyasztók érzelmi befolyásolására
: Béres Zsófia
: Béres Zsófia
A fogyasztók már bekapcsolódtak avagy Kétoldalú, interaktív marketingkommunikáció az online felületeken
: Kazinczi Eszter
: Kazinczi Eszter
A CSR megjelenése egy alumíniumipari nagyvállalat gyakorlatában
: Burián András Csaba
: Burián András Csaba
Vállalatok társadalmi felelőssége – Kis- és középvállalkozások online CSR kommunikációjának elemzése
: Komlódi Ágota
: Komlódi Ágota
Az EU áfarendszerének modernizálása, valamint ennek hatásai az e-kereskedelemmel foglalkozó vállalatokra
: Szakács Csaba
: Szakács Csaba
Hasonló tételek
-
A fővárosban tanuló fiatalok fogyasztói magatartásának vizsgálata, különös tekintettel a szabadidő-eltöltési szokásaikra
: Gulyás Szabina -
A fogyasztók influencerekkel való azonosulása, és ennek hatása a fogyasztói magatartásra
: Kókai Szabina -
A MOL Nyrt.CSR tevékenységének ismertsége a fogyasztók körében
: Zsoldos Boglárka -
Online tartalom fogyasztási szokások
: Sulyok Bálint Tamás -
A Novorin Plus termékek értékesítési stratégiája Magyarországon és a magyar fogyasztók orrspray fogyasztási szokásainak vizsgálata
: Nagymáthé Nikolett Csilla