A mesterséges intelligencia mély tanulásának elterjedése és előrejelzése napjainkban
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Other Authors: | |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | digitális technológia jövőtervezés mesterséges intelligencia mély tanulás társadalmi felelősség |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/37100 |
MARC
LEADER | 00000nta a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | dolg37100 | ||
005 | 20210922095757.0 | ||
008 | 210922suuuu hu om 000 hun d | ||
040 | |a BGE Dolgozattár Repozitórium |b hun | ||
041 | |a hu | ||
100 | 1 | |a Mező Mátyás | |
245 | 1 | 2 | |a A mesterséges intelligencia mély tanulásának elterjedése és előrejelzése napjainkban |c Mező Mátyás |h [elektronikus dokumentum] |
520 | 3 | |a Napjainkban a társadalom nagyon negatívan vélekedik a mesterséges intelligenciáról, mivel nem ismerik magát a fogalmat, illetve csak a negatív eseményeket ismerik, melyek háttérbe szorítják a pozitív hatásokat. Dolgozatomban a mély tanulás elterjedését vizsgálom és kutatásom célja az, hogy felmérjem milyen szinten tart jelenleg a mély tanulás iránti érdeklődés, nyitottak-e az emberek a fejlődésre, mennyire fontos a kompetenciájuk a témával kapcsolatban. Fontos része a dolgozatnak a mély tanulás fejlődése is, amely alkalmával a különböző területeket vizsgálom, hogy hol jelenthet segítséget és mi lehet a jövő technológiai csúcsa. A dolgozatom első fele a szakirodalom feldolgozásából, illetve mesterséges intelligencia meghatározásából áll, majd a mély tanulás elhelyezéséből fog állni, hogy érthető környezetbe tudjuk csoportosítani és egyértelműbben értelmezzük a további részeket. Mindemelett ismertetni fogom a felhasználási területeket, a mély tanulás történetét, jelentősebb eseményeket, amelyek nagyban hozzásegítették a fejlődést, hogy a jelenlegi állapotba kerüljön a mély tanulás. Piaci körkép és ábrák használatával igyekszem vizuálisan is szemléltetni a megfogalmazásokat. Terjedelem és a lényegi rész szempontjából pedig a kutatásom lesz a középpontban, melynek alkalmazásával igyekszem objektíven alátámasztani a hipotéziseket, elfogadni vagy elvetni mindazokat, és igyekszem magyarázatot adni a kutatásban feltett kérdésekre. A dolgozat végén található összefoglalásban pedig ötletet, megoldási javaslatot fogalmazok a technológiával kapcsolatban, hogy mi lehet a helyes út, illetve tapasztalatokat fogok megemlíteni és összesítem a munkám. | |
695 | |a digitális technológia | ||
695 | |a jövőtervezés | ||
695 | |a mesterséges intelligencia | ||
695 | |a mély tanulás | ||
695 | |a társadalmi felelősség | ||
700 | 1 | |a Andorkó Anett Gyöngyvér |e ths | |
700 | 1 | |a Kaderják Gyula |e ths | |
856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/37100/1/Szakdolgozat%202021_Mez%C5%91%20M%C3%A1ty%C3%A1s_gazdas%C3%A1ginformatikus%20szak.pdf |z Dokumentum-elérés |
856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/37100/2/BA_O_Mez%C5%91_M%C3%A1ty%C3%A1s.pdf |z Dokumentum-elérés |