Az ügyfélkezelés és rendszerei

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Fodor Nóra
További közreműködők: Timák Tamás Bence
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:telekommunikáció
ügyfél
ügyfélkapcsolat
ügyfélpanasz-kezelés
ügyfélszolgálat
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/37177
Leíró adatok
Kivonat:Záródolgozatomat az ügyfélkezelésről és annak rendszereiről írtam. A téma kifejtése során a szakmai gyakorlatomnak köszönhetően a Telekom panaszkezelési területén szerzett tapasztalataim alapján bővebben kifejtettem az itt használt módszereket és a rendszereket, melyekben az ügyfeleket kezelik a cég dolgozói. Kitértem arra is, hogy milyen módon kommunikálnak az ügyfelekkel és hogy miképp lehet hatékony az ügyfélkezelés, a cég pedig erre vonatkozóan milyen törekvéseket tesz.