Az ügyfélkezelés és rendszerei

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Fodor Nóra
További közreműködők: Timák Tamás Bence
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:telekommunikáció
ügyfél
ügyfélkapcsolat
ügyfélpanasz-kezelés
ügyfélszolgálat
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/37177

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg37177
005 20210922100108.0
008 210922suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Fodor Nóra 
245 1 3 |a Az ügyfélkezelés és rendszerei  |c Fodor Nóra  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Záródolgozatomat az ügyfélkezelésről és annak rendszereiről írtam. A téma kifejtése során a szakmai gyakorlatomnak köszönhetően a Telekom panaszkezelési területén szerzett tapasztalataim alapján bővebben kifejtettem az itt használt módszereket és a rendszereket, melyekben az ügyfeleket kezelik a cég dolgozói. Kitértem arra is, hogy milyen módon kommunikálnak az ügyfelekkel és hogy miképp lehet hatékony az ügyfélkezelés, a cég pedig erre vonatkozóan milyen törekvéseket tesz. 
695 |a telekommunikáció 
695 |a ügyfél 
695 |a ügyfélkapcsolat 
695 |a ügyfélpanasz-kezelés 
695 |a ügyfélszolgálat 
700 1 |a Timák Tamás Bence  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/37177/1/Fodor%20N%C3%B3ra%20-%20Z%C3%A1r%C3%B3dolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/37177/2/Titkositasi-kerelem.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/37177/3/Z%C3%A1r%C3%B3%20dolgozati%20%C3%B6sszefoglal%C3%A1s.pdf  |z Dokumentum-elérés