Ügyfélmenedzsment és ügyfélkapcsolatok szerepe a Tízpróba Magyarország Kft. gyakorlatánál
Saved in:
Main Author: | Házi Renáta |
---|---|
Other Authors: | Kiss Viktor |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | ügyfél ügyfélkapcsolat ügyfélkapcsolati menedzsment ügyfélpanasz-kezelés ügyfélszolgálat |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/37327 |
Similar Items
Ügyfélmenedzsment a bankszférában
: Király Fanni
: Király Fanni
Vevőkapcsolatok, belső ügyfélmenedzsment
: Kovács Viktória
: Kovács Viktória
A controlling értelmezése a Tízpróba Magyarország Kft.-nél
: Lipták András
: Lipták András
A Tízpróba Magyarország Kft. stratégiai szemléletének elemző bemutatása
: Nagy Attila Roland
: Nagy Attila Roland
A Tízpróba Magyarország KFT. Ügyfélkapcsolati Menedzsmentjének elemző bemutatása.
: Ecsedi-Papp Ádám
: Ecsedi-Papp Ádám
Ügyfélmenedzsment a hazai telekommunikációs piacon
: Lőrincz Dóra
: Lőrincz Dóra
Az ügyfélmenedzsment szerepe a Hevesi Sándor Színház gyakorlatában
: Balogh Adél
: Balogh Adél
Vállalati stratégia kialakítása, elemzése a Tízpróba Magyarország Kft. példáján keresztül
: Czibolya Cintia
: Czibolya Cintia
Ügyfélmenedzsment a közszférában - A frontvonal hangja
: Ódor Ágnes
: Ódor Ágnes
A Tízpróba Magyarország Kft. költség- és eredményalakulásának elemzése, piaci helyzetének értékelése
: Brait Nikolett
: Brait Nikolett
Környezetbarát vállalatirányítás a Tízpróba Magyarország Kft-nél a fogyasztói szokások összefüggésében
: Stróbel Bettina
: Stróbel Bettina
Az ügyfélmenedzsment, humán erőforrások és szolgáltatásmenedzsment szerepe a számviteli szolgáltatásokban
: Dobos Kíra Cintia
: Dobos Kíra Cintia
A stratégiai és operatív tervezés folyamatainak szemléltetése a Tízpróba Magyarország Kft. működésén keresztül
: Vörös Virág Tímea
: Vörös Virág Tímea
A Balanced Scorecard szervezetirányítási módszer bevezetésének kidolgozása a Tízpróba Magyarország Kft. példáján keresztül
: Falusi Bettina Éva
: Falusi Bettina Éva
Ügyfélkapcsolatok és az Árklub Sales Kft.
: Kebelei Gergő
: Kebelei Gergő
A Tízpróba Magyarország Kft. más néven Decathlon Omni-channel kereskedelmének kialakulása és piaci előnyszerzése
: Schulteisz Hallgató Bálint
: Schulteisz Hallgató Bálint
A Tízpróba Magyarország Kft. vagyoni-, pénzügyi- és jövedelmezőségi helyzetének értékelése több év beszámolója alapján
: Demeter Anita
: Demeter Anita
Vevőminősítés és Ügyfélkapcsolatok kezelése
: Gazsik-Doricsák Titanilla
: Gazsik-Doricsák Titanilla
Ügyfélkapcsolatok építése és tárgyalási technikák
: Győri Barbara Viktória
: Győri Barbara Viktória
A Tízpróba Magyarország Kft. kereskedelmi kommunikációs stratégiájának elemzése, értékelése, adaptálása a gazdasági környezet változásához 2015-re
: Poller Bence
: Poller Bence
Ügyfélkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása
: Bohár András
: Bohár András
A Magyarországi Tízpróba Magyarország Kft. És A Brit Decathlon Uk Ltd. Cégek Összehasonlíthatóságának Biztosítása A Cégcsoporton Belül
: Demeter Ildikó
: Demeter Ildikó
Üzleti ügyfélkapcsolatok a távközlési- és bankszektorban
: Székelyhidi Attila
: Székelyhidi Attila
Ügyfélélmény és Ügyfélkapcsolatok az OTP-nél
: szalai bence
: szalai bence
Az ügyfélkapcsolatok kezelése elméletben és gyakorlatban
: Békési Robin
: Békési Robin
A projektek menedzselésének vizsgálata az Iron Mountain Magyarország Kft. gyakorlatán keresztül
: Cser Zsófia
: Cser Zsófia
Munkaerő-kölcsönző cégek megítélése a Dekra Arbeit Magyarország Kft. gyakorlatán keresztül
: Csóli Klaudia
: Csóli Klaudia
Ügyfélkapcsolatok szervezése egy kisvárosi könyvelőiroda életében
: Laszák János
: Laszák János
Ügyfélkezelés a Budapesti Közlekedési Ügyfélkapcsolatok Zrt.-nél
: Bostay Kinga
: Bostay Kinga
Könnyebb a várat megtartani, mint elfoglalni, ügyfélkapcsolatok napjainkban
: Illyés Anikó
Published: (2007)
: Illyés Anikó
Published: (2007)
Ügyfélkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása a Kont-Ír Coop Kft.-nél
: Nagy Dominika
: Nagy Dominika
A kommunikáció szerepe a változás menedzselésében az E.ON gyakorlatán bemutatva
: Molnár Dóra
: Molnár Dóra
Vállalati működést segítő rendszerek vizsgálata és az ügyfélkapcsolatok fejlesztése
: Gaál Szabolcs Ferenc
: Gaál Szabolcs Ferenc
A kommunikáció szerepe a változás menedzselésében az EATON Business Services Kft. gyakorlatán keresztül
: Tóth Anna
: Tóth Anna
Az ügyfélkapcsolatok szerepének és jelentőségének bemutatása az Economic Mentor Kft.-n keresztül
: Márkus Bettina
: Márkus Bettina
Ügyfélkapcsolatok, ügyfélközpontúság vizsgálata a CIB Bank Zrt. keretein belül
: Császár Dominika
: Császár Dominika
A könyvvizsgálat folyamatának bemutatása a Steleco Kft. gyakorlatán keresztül
: Fejli Viktória
: Fejli Viktória
Anyaggazdálkodási folyamatok jellemzése a BPW-Hungária Kft. gyakorlatán keresztül
: Vörös Viktória
: Vörös Viktória
Ügyfélkapcsolatok kezelése az MKB Bank Nyrt. Nagyvállalati Hitelezés területen
: Kozma Ildikó
: Kozma Ildikó
Kommunikáció az ügyfélkapcsolatok menedzsmentjében és a hozzá tartozó online marketingben
: Hajnal Cintia
: Hajnal Cintia
Similar Items
-
Ügyfélmenedzsment a bankszférában
: Király Fanni -
Vevőkapcsolatok, belső ügyfélmenedzsment
: Kovács Viktória -
A controlling értelmezése a Tízpróba Magyarország Kft.-nél
: Lipták András -
A Tízpróba Magyarország Kft. stratégiai szemléletének elemző bemutatása
: Nagy Attila Roland -
A Tízpróba Magyarország KFT. Ügyfélkapcsolati Menedzsmentjének elemző bemutatása.
: Ecsedi-Papp Ádám