A protokoll, etikett és kommunikáció egy Tourinform iroda keretein belül
Elmentve itt :
Szerző: | Almási Csenge |
---|---|
További közreműködők: | Remenyik Dr. Bulcsú |
Kulcsszavak: | Protokoll Etikett Kommunikáció Tourinform Szeged |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/3734 |
Hasonló tételek
Szállodai kommunikációs, etikett és protokoll elvárások a Bristol Hotelben
: Csótár Rebeka
: Csótár Rebeka
A brit etikett, protokoll és kulturális szokások
: Csonka Eszter
: Csonka Eszter
Illem, etikett, protokoll a vendéglátás különböző szegmenseiben
: Gemela Cintia Fanni
: Gemela Cintia Fanni
AZ NH SZÁLLODÁBAN ELŐFORDULÓ KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK KOMPLEX VIZSGÁLATA
: Jakab Katalin
: Jakab Katalin
Marketing mix elemeinek vizsgálata a Gyöngyösi Tourinform Iroda tevékenységén keresztül
: Lovász Hajnalka
: Lovász Hajnalka
A kommunikáció, etikett és protokoll elemzése a szállodákban, a Prónay-kastély bemutatásán keresztül
: Mladek Dorottya
: Mladek Dorottya
A kommunikáció és reklám jelentősége egy fejlesztési projekt keretein belül
: Strigel Odett
: Strigel Odett
SZÁLLODAI KOMMUNIKÁCIÓ, JUTALMAZÁSI RENDSZEREK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK A CORINTHIA HOTEL BUDAPEST HOUSEKEEPING RÉSZLEGÉN
: Verasztó Kata
: Verasztó Kata
AZ ELŐFORDULÓ KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK KOMPLEX VIZSGÁLATA A HOTEL AQUARELL****-BEN
: Kovács Szilvia Gréta
: Kovács Szilvia Gréta
Kommunikáció, arculat, etikett és protokoll, valamint a panaszkezelés komplex vizsgálata a Ruefa Reisen utazási irodánál
: Kiss Vivien
: Kiss Vivien
A Corinthia Hotel Budapest szállodában előforduló etikett és protokoll elvárások komplex vizsgálata
: Fodor Csilla
: Fodor Csilla
A kommunikáció és szolgáltatásmarketing tevékenység bemutatása a Nagykanizsai Tourinform irodában
: Molnár Lilla
: Molnár Lilla
A SZÁLLODÁKBAN ELŐFORDULÓ KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK KOMPLEX VIZSGÁLATA A CITY COMFORT APARTMENTS PÉLDÁJÁN KERESZTÜL
: Sándor András
: Sándor András
A SZÁLLODÁKBAN ELŐFORDULÓ KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK KOMPLEX VIZSGÁLATA A JERSEY SZIGETI WATER’S EDGE HOTELBEN
: Oberritter Dóra
: Oberritter Dóra
Amit az üzleti életről tudni kell - etikett és protokoll Olaszország sajátosságainak tükrében
: Harmath András
: Harmath András
Rendezvényszervezés gyakorlata a Hungexpo keretein belül
: Lapicz Anna
: Lapicz Anna
A nonverbális kommunikáció szerepe, jelentősége a Calzedonia Hungary Kft. keretein belül
: Nistor Krisztina
: Nistor Krisztina
Szakmai gyakorlatom a Tehetséggondozó program keretein belül
: Tóth Alexandra
: Tóth Alexandra
A Tourinform irodák által betöltött funkciók
: Faragó Luca Rebeka
: Faragó Luca Rebeka
Nemzetközi üzletfejlesztés az ENGAGE program keretein belül
: Balatoni Dalma Réka
: Balatoni Dalma Réka
Az etikett és protokoll sajátosságai az egyes országokban, különös tekintettel az Európai Unió tagállamaira
: Debreczeni Dóra
: Debreczeni Dóra
Kontrolling BI rendszer fejlesztése és működése egy IT vállalat keretein belül
: Tóth Balázs Géza
: Tóth Balázs Géza
Az emberi erőforrás osztály bemutatása egy multinacionális cég keretein belül
: Fekete Katalin
: Fekete Katalin
Integrált marketingkommunikáció a Kiskőrösi Tourinform irodán keresztül
: Szemán Aletta Berill
: Szemán Aletta Berill
A klórmentes termékek értékesítési és marketingstratégiája egy konkrét vállalat keretein belül
: Stefankovics Noémi
: Stefankovics Noémi
Protokoll és kommunikációs helyzetek szállodákban
: Seres Vanessza
: Seres Vanessza
IT üzemeltetés és Service Desk bemutatása az ITIL keretein belül.
: Győrfi Máté Viktor
: Győrfi Máté Viktor
Közúti fuvarozás a DHL Freight Magyarország Kft keretein belül.
: Bálint Nagy
Megjelent: (2015)
: Bálint Nagy
Megjelent: (2015)
Az Air Cargo a Prevost Hungária Kft. keretein belül
: Turcsik Renáta
: Turcsik Renáta
Közúti árufuvarozás a DHL Freight Magyarország Kft. keretein belül.
: Nagy Bálint
: Nagy Bálint
A színvonal jelentősége az Arany Kaviár étterem keretein belül
: Grósz Lilia Anna
: Grósz Lilia Anna
Partnerkapcsolati hálózat vizsgálata a Siemens Energy Kft. keretein belül
: Kelemen Dominika Korina
: Kelemen Dominika Korina
Ügyfélkapcsolatok, ügyfélközpontúság vizsgálata a CIB Bank Zrt. keretein belül
: Császár Dominika
: Császár Dominika
Fehérnemű vásárlási szokások a Calzedonia Hungary Kft. keretein belül
: Németh Andrea
: Németh Andrea
Alternatív módszerrel történő konfliktuskezelés az osztályfőnöki órák keretein belül
: Halmi Gábor
: Halmi Gábor
A Tourinform rendszerének bemutatása, a gyakorlati helyszín kihívásai
: Szabó Szabina
: Szabó Szabina
Vendéglátási etika és etikett
: Safranka Lexa
: Safranka Lexa
A Social Media megjelenése a Budapesti Street Food keretein belül
: Ördög Sára
: Ördög Sára
Szolgáltató központok Magyarországon - Egy vállalat számlázási folyamatának standardizálása egy TQM projekt keretein belül
: Bernard Péter Tibor
: Bernard Péter Tibor
Harmadik országbeli munkavállalók munkaerő-kölcsönzés keretein belül történő foglalkoztatása Magyarországon
: Bertók Csilla
: Bertók Csilla
Hasonló tételek
-
Szállodai kommunikációs, etikett és protokoll elvárások a Bristol Hotelben
: Csótár Rebeka -
A brit etikett, protokoll és kulturális szokások
: Csonka Eszter -
Illem, etikett, protokoll a vendéglátás különböző szegmenseiben
: Gemela Cintia Fanni -
AZ NH SZÁLLODÁBAN ELŐFORDULÓ KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK KOMPLEX VIZSGÁLATA
: Jakab Katalin -
Marketing mix elemeinek vizsgálata a Gyöngyösi Tourinform Iroda tevékenységén keresztül
: Lovász Hajnalka