Online marketing stratégia bevezetése egy kisvállalkozásnál
Elmentve itt :
Szerző: | Burján Kira Beatrix |
---|---|
További közreműködők: | Gábriel Miklós |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | e-marketing - elektronikus marketing FOSZK gazdálkodási és menedzsment kisvállalkozások online marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/37341 |
Hasonló tételek
Vállalatirányítási rendszer bevezetése egy kisvállalkozásnál
: Tóth Arnold
: Tóth Arnold
Adatvizualizációs eszköz bevezetése és adatbázis tervezése egy magyarországi kisvállalkozásnál
: Varga Lilla
: Varga Lilla
A controlling bevezetése és működtetése egy oktatási tanácsadó kisvállalkozásnál
: Kovács Etelka
: Kovács Etelka
Projektmenedzsment folyamata egy kisvállalkozásnál
: Vincze Réka
: Vincze Réka
A fuvarszervezés folyamata egy kisvállalkozásnál
: Schuszter Barnabás
: Schuszter Barnabás
Üzletfejlesztési lehetőségek egy működő hazai kisvállalkozásnál
: Gocsman Ágota Anna
: Gocsman Ágota Anna
Intellektuális tőke utódlása egy családi kisvállalkozásnál
: Kálmán Attila
: Kálmán Attila
Rendelés feldolgozás és értékesítés egy hazai kisvállalkozásnál
: Szőnyi Mihály
: Szőnyi Mihály
Az intellektuális tőke utódlása egy családi kisvállalkozásnál
: Kálmán Attila
Megjelent: (2020)
: Kálmán Attila
Megjelent: (2020)
Az operatív controlling gyakorlata és továbbfejlesztési lehetőségei egy kisvállalkozásnál
: Urbanics Katalin
: Urbanics Katalin
Sztenderdizálható online marketing stratégia a KKV szektorban
: Zaleczky István Dániel
: Zaleczky István Dániel
Online marketing stratégia kialakítása specialty kávézó részére
: Urbán Réka
: Urbán Réka
Marketingstratégia bemutatása egy kereskedelmi kisvállalkozásnál, a Partner Cable Zrt.-nél
: Szabó Réka
: Szabó Réka
Online kommunikációs stratégia kialakítása egy gyógyszertárban
: Lénárt Balázs
: Lénárt Balázs
Online marketingkommunikációs stratégia egy szabadidőközpont számára
: Tamás Ildikó
: Tamás Ildikó
Online devizakereskedelem. Stratégia-optimalizálás.
: Héjja Ádám
: Héjja Ádám
Pszihoszociális tényezők vizsgálata egy hazai termék- és rendszertanúsítást végző kisvállalkozásnál, esettanulmány
: Varga Dr Ildikó
: Varga Dr Ildikó
Online marketing stratégia javaslat a Szafi Products Kft.-nek
: Horváth Evelin
: Horváth Evelin
A Stratégiai szemlélet kialakítása egy kisvállalkozásnál - A betonEPAG kft stratégiai szemlélete
: Sebes András
: Sebes András
Online marketing stratégia kialakítása, online marketing kampányok tervezése a Canon Hungária Kft. példáján keresztül
: Ducsai Ábel Ákos
: Ducsai Ábel Ákos
Az online marketing bevezetése egy tervező iroda gyakorlatába
: Miskolczi Adrián
: Miskolczi Adrián
Online marketing stratégia alkotás a gyakorlatban – A Sound Work Kft. új marketing stratégiájának megalkotása
: Medgyesi Tamás Krisztián
: Medgyesi Tamás Krisztián
Marketing és kommunikációs stratégia bemutatása egy hazai kisvállalkozás példájában
: Pethő Bence
: Pethő Bence
A digitális marketing stratégia a kiskereskedelemben
: Csépányi Szabolcs
: Csépányi Szabolcs
Az online marketing szerepe egy magyar KKV gyakorlati példáján keresztül
: Csatlós Kíra
: Csatlós Kíra
Online kommunikációs stratégia és tevékenység bemutatása és elemzése
: Molnár Réka
: Molnár Réka
Online Marketing bevezetése egy virágkereskedelemmel foglalkozó kisvállalkozás számára, az online megjelenést nehezítő tényezők feltárása
: Nyúzó Dávid
: Nyúzó Dávid
Új termék bevezetése és a piacépítési stratégia bemutatása a magyar fogászati piacon
: Mata-Iszály Kinga
: Mata-Iszály Kinga
A Push marketing stratégia megvalósulása a Sony-nál
: Somogyi Dániel
: Somogyi Dániel
Tartalommarketing. Tartalommarketing stratégia
: Resetár Margaréta
: Resetár Margaréta
Moziba járási szokások feltérképezése az online marketing stratégia fejlesztése érdekében a Prorom Entertainment Kft. példáján keresztül
: Csatos Eszter
: Csatos Eszter
Marketing (kommunikációs) stratégia kidolgozása valós-, vagy virtuális kisvállalkozás számára
: Jung Veronika
: Jung Veronika
Egy családi vállalkozás elemzésen alapuló stratégia-alkotása
: Kátai-Urbán Ádám
: Kátai-Urbán Ádám
Omnichannel stratégia kialakítása egy vidéki kiskereskedelemi egységben
: Garai Kinga
: Garai Kinga
Online kommunikációs stratégia bemutatása és annak elemzése az Update márkán keresztül
: Kovács Attila György
: Kovács Attila György
Innovációs stratégia Kulcs a jövőhöz "Egy állami cég innovációs stratégiájának kialakítása”
: Lászlóné Harangozó Bettina
: Lászlóné Harangozó Bettina
Hasonló tételek
-
Vállalatirányítási rendszer bevezetése egy kisvállalkozásnál
: Tóth Arnold -
Adatvizualizációs eszköz bevezetése és adatbázis tervezése egy magyarországi kisvállalkozásnál
: Varga Lilla -
A controlling bevezetése és működtetése egy oktatási tanácsadó kisvállalkozásnál
: Kovács Etelka -
Projektmenedzsment folyamata egy kisvállalkozásnál
: Vincze Réka -
A fuvarszervezés folyamata egy kisvállalkozásnál
: Schuszter Barnabás