Hololens és a kevert valóságok világa
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
További közreműködők: | |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | C# hologram Hololens kevert valóság kiterjesztett valóság szoftverfejlesztés Unity virtuális valóság |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/37358 |
MARC
LEADER | 00000nta a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | dolg37358 | ||
005 | 20210922100834.0 | ||
008 | 210922suuuu hu om 000 hun d | ||
040 | |a BGE Dolgozattár Repozitórium |b hun | ||
041 | |a hu | ||
100 | 1 | |a Balázs Attila | |
245 | 1 | 0 | |a Hololens és a kevert valóságok világa |c Balázs Attila |h [elektronikus dokumentum] |
520 | 3 | |a A dolgozat részletesen bemutatja a három digitális valóság, a virtuális, a kiterjesztett és a kevert valóságot, a köztük lévő különbségeket, a használati lehetőségeket. Ez utóbbit néhol példával szemléltetve. A kiterjesztett valóság témakörben külön kitérek a három használati lehetőségre. A második témája a dolgozatnak két olyan kevert valóság szemüveg részletes bemutatása, melyek nagy hatással voltak az IT terület ezen részére. Tehát a Microsoft Hololens, és a Magic Leap One. Először mindkét eszköz hardveres, illetve szoftveres bemutatásra kerül. Majd adott szempontok alapján, összehasonlítom a két eszközt. A szempontok nem csak a specifikációkra térnek ki, hanem gyakorlati, használati szempontokra is, melyek forrása nagyrészt személyestapasztalat, amit munkám során szereztem.A harmadik téma bemutatja az alkalmazás fejlesztés folyamatait a Microsoft Hololens eszközre. Először a fejlesztői környezet kerül rövid bemutatásra, majd két általam készített applikáció, a HoloAuth és a HoloChart fejlesztési lépéseit, és működését mutatom be a programkódok ismertetésével. Végül egy rövid bekezdés azokról a folyamatokról, melyek nem kapcsolódnak szervesen a dolgozat témájához, de a fejlesztés során fontos szerepet kapnak. | |
695 | |a C# | ||
695 | |a hologram | ||
695 | |a Hololens | ||
695 | |a kevert valóság | ||
695 | |a kiterjesztett valóság | ||
695 | |a szoftverfejlesztés | ||
695 | |a Unity | ||
695 | |a virtuális valóság | ||
700 | 1 | |a Baják Dr. Imre |e ths | |
700 | 1 | |a Selmeci Attila Aurél |e ths | |
856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/37358/1/Szakdolgozat_Bal%C3%A1zs_Attila_EYEFWN.pdf |z Dokumentum-elérés |
856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/37358/2/titkositasi-kerelem-BalazsAttila.pdf |z Dokumentum-elérés |
856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/37358/3/BA_O_Bal%C3%A1zs_Attila.pdf |z Dokumentum-elérés |