Vértes Industry Product Kft szervezeti, jogi formája
Elmentve itt :
Szerző: | Fatalin Julianna Virág |
---|---|
További közreműködők: | Bécsi Judit |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | ábraelemzés interjúk következtetések szervezeti formák társasági jogi formák |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/37367 |
Hasonló tételek
A szervezet szervezeti – jogi formája, tevékenységi köre, a termelés és/vagy szolgáltatás jellemzői, szervezeti felépítése
: László Vivien
: László Vivien
A gazdálkodó szervezet - jogi formája, tevékenységi köre, a termelés és vagy szolgáltatás jellemzői, szervezeti felépítésének bemutatása
: Pócsik Lívia
: Pócsik Lívia
A Béta Fresh Kft. jogi formája, tevékenységi köre, a termelés és szolgáltatás jellemzői, szervezeti felépítése és informatikai háttere
: Pálóczi Gergő
: Pálóczi Gergő
Marketing vert et comportement des consommateurs
: Herczeg Lídia
: Herczeg Lídia
Le développement durable et le marketing vert
: Kiss Fanni
: Kiss Fanni
A Duna-Vértes Köze Társulás hulladékgazdálkodási programjának statisztikai elemzése
: Pej András
: Pej András
A kockázati tőkefinanszírozás közösségi formája
: Csorba Annabella
: Csorba Annabella
Az értékesítés új formája A business developer /
: Sikó Dalma
: Sikó Dalma
A Velencei-tó Vértes borturizmusának múltja, jelene és jövője „Terv a borivók megnyerésére"
: Szigeti Andrea Judit
: Szigeti Andrea Judit
Vért vagy életet, avagy egy társadalmi célú reklámkampány tervezése és bemutatása
: Bácskai-Bódog Olivér
: Bácskai-Bódog Olivér
A MODERN KOMMUNIKÁCIÓ EGYIK FORMÁJA AZ INTERNETES CIKKÍRÁS
: Szoboszlai Brigitta
: Szoboszlai Brigitta
A légitársaságok új értékesítési formája az NDC (New Distribution Capability)
: Bokros Marcell
: Bokros Marcell
AZ ÖNGONDOSKODÁS EGYIK FORMÁJA – ÖNKÉNTES EGÉSZSÉGPÉNZTÁRAK
: Lehoczki Róbert
: Lehoczki Róbert
A gazdálkodó szervezet szervezeti-jogi formái és szervezeti felépítése
: Balogh Boglárka
: Balogh Boglárka
Marketing tools for traditional cigarettes and tobacco heating products in the regulated tobacco industry
: Tóth Petra
: Tóth Petra
Az adminisztráció fontossága és annak megfelelő formája a gazdasági életben
: Szilágyi Zoltán
: Szilágyi Zoltán
A Z generációs marketing csoport fogyasztói magatartása és viselkedési formája
: Kiss Gabriella
: Kiss Gabriella
Irodalmi turizmus, mint a kulturális turizmus egy új, feltörekvő formája
: Del Medico Anna Zsófia
: Del Medico Anna Zsófia
Irodalmi turizmus, mint a kulturális turizmus egy új, feltörekvő formája
: Del Medico Anna Zsófia
: Del Medico Anna Zsófia
Generációk konfliktusai és megoldásai multinacionális vállalati környezetben
: Fatalin Julianna Virág
: Fatalin Julianna Virág
Lízing, mint vállalkozások finanszírozási formája. Nyílt végű pénzügyi lízing 2019-ben.
: Gőcze Gergely
: Gőcze Gergely
Szállodai brand és a sztenderdek megjelenési formája egy budapesti luxusszálloda példáján keresztül
: Darvas Patrícia
: Darvas Patrícia
Sustainable production
: Martyin Anna
: Martyin Anna
Brand Building for a Product That Nobody Wants to Buy - Unveiling the xtraordinary Transformation in the Tire Industry A Case Study of Pirelli
: Burger Peter, et al.
Megjelent: (2024)
: Burger Peter, et al.
Megjelent: (2024)
Product Placement 007
: Sőrés Luca
: Sőrés Luca
Introduction of relocation processes of Robert Bosch Elektronika Kft. including the relocation of PWR products and production line
: Pusztai István
: Pusztai István
Product Recalls and Brands Analysis of Food Product Recall Announcements on Online News Portals
: Majláth Melinda
Megjelent: (2024)
: Majláth Melinda
Megjelent: (2024)
Forever Living Products Magyarország Kft. komplex elemzése
: Madarász Nikolett Szabina
: Madarász Nikolett Szabina
Effectiveness of product placement Investigation of relationship between product placement and purchase intension within the luxury market.
: Perger Attila
: Perger Attila
Packet as an export product in China
: Draskovics Dávid
: Draskovics Dávid
Product Placements in Blockbuster Movies
: Kalotai Martin
: Kalotai Martin
Forfaiting, as a developing product
: Domán Ádám
Megjelent: (2014)
: Domán Ádám
Megjelent: (2014)
Product placement egy innovatív kommunikációs eszköz lehetőségei és korlátai
: Erdősi Dóra
Megjelent: (2007)
: Erdősi Dóra
Megjelent: (2007)
The role of promotion in the OLED product category
: Takács György
: Takács György
The role of the MICE product in the tourism of Budapest
: Péter Dániel
: Péter Dániel
From idea to product elaboration of a business idea for the Hungarian market
: Medveczki Cintia
: Medveczki Cintia
From idea to product elaboration of a business idea for the Hungarian market
: Medveczki Cintia
: Medveczki Cintia
A funkcionális lisztkeverékek marketingstratégiája a Szafi Products Kft. példáján.
: Koncz Krisztina
: Koncz Krisztina
Online marketing stratégia javaslat a Szafi Products Kft.-nek
: Horváth Evelin
: Horváth Evelin
A felnőttképzés és szakképzés jogi szabályozása és relevanciája a magyarországi gyakorlatban
: Bihary Virág
: Bihary Virág
Hasonló tételek
-
A szervezet szervezeti – jogi formája, tevékenységi köre, a termelés és/vagy szolgáltatás jellemzői, szervezeti felépítése
: László Vivien -
A gazdálkodó szervezet - jogi formája, tevékenységi köre, a termelés és vagy szolgáltatás jellemzői, szervezeti felépítésének bemutatása
: Pócsik Lívia -
A Béta Fresh Kft. jogi formája, tevékenységi köre, a termelés és szolgáltatás jellemzői, szervezeti felépítése és informatikai háttere
: Pálóczi Gergő -
Marketing vert et comportement des consommateurs
: Herczeg Lídia -
Le développement durable et le marketing vert
: Kiss Fanni