Az IT Services Hungary Kft. Integrált minőségügyi rendszerének, valamint minőség- és szolgáltatásmenedzsmentjének bemutatása, elemzése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Krajer Alexandra
További közreműködők: Zarándné Vámosi Dr. Kornélia
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Minőségmenedzsment
Szolgáltatásmenedzsment
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/3744

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg3744
005 20160518143932.0
008 151207suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Krajer Alexandra 
245 1 3 |a Az IT Services Hungary Kft. Integrált minőségügyi rendszerének, valamint minőség- és szolgáltatásmenedzsmentjének bemutatása, elemzése  |c Krajer Alexandra  |h [elektronikus dokumentum] 
695 |a Minőségmenedzsment 
695 |a Szolgáltatásmenedzsment 
700 1 |a Zarándné Vámosi Dr. Kornélia  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/3744/1/Krajer%20Alexandra_szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés