A Nemzeti Kosárlabda szövetségben (NBA-ben) megjelenő sportmarketing, szponzoráció és márkák, illetve azok hatása a magyar fogyasztásra

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Galó Kristóf
További közreműködők: Totth Dr. Gedeon
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Szponzoráció
Sportszponzorálás
Sportmarketing
NBA
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/3750

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg3750
005 20160609150819.0
008 151207suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Galó Kristóf 
245 1 2 |a A Nemzeti Kosárlabda szövetségben (NBA-ben) megjelenő sportmarketing, szponzoráció és márkák, illetve azok hatása a magyar fogyasztásra  |c Galó Kristóf  |h [elektronikus dokumentum] 
695 |a Szponzoráció 
695 |a Sportszponzorálás 
695 |a Sportmarketing 
695 |a NBA 
700 1 |a Totth Dr. Gedeon  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/3750/1/Gal%C3%B3_Krist%C3%B3f_Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés