Coach szerepek kezdeti narratívái business területen - tudatos felkészülés a coach szerepre -
Elmentve itt :
| Szerző: | |
|---|---|
| További közreműködők: | |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | bu business to business coaching érzelmi intelligencia érzelmi-coaching szerepkeresés |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/37500 |
MARC
| LEADER | 00000nta a2200000 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | dolg37500 | ||
| 005 | 20210922101437.0 | ||
| 008 | 210922suuuu hu om 000 hun d | ||
| 040 | |a BGE Dolgozattár Repozitórium |b hun | ||
| 041 | |a hu | ||
| 100 | 1 | |a Körei László | |
| 245 | 1 | 0 | |a Coach szerepek kezdeti narratívái business területen - tudatos felkészülés a coach szerepre - |c Körei László |h [elektronikus dokumentum] |
| 520 | 3 | |a Coach szerepek kezdeti narratívái business területen -Tudatos felkészülés a coach szerepre - szakdolgozat címe Körei László business coach szakirányú továbbképzési szak (esti tagozat) Szakdolgozati munkámban arra vállalkoztam, hogy a coach szerepek kezdeti narratíváinak kérdéseit elemezzem. A téma komplex megközelítése kapcsán a releváns hazai és nemzetközi szakirodalmi apparátus elemeit adaptálva igyekszem írásomat explicitté tenni. Témám címe kijelöli a fő irányt, alcíme pedig a tartalmi rész gyakorlati szegmenseire irányítja a fókuszt. A business környezetben való megjelenés lehetőségeit is igyekszem értelmezni; munkám alcímének felvetését, vagyis a coach szerepre történő tudatos felkészülést az elméleti struktúrák tisztázása után a gyakorlati és önreflektív blokk tartami elemeinek interpretációjában részletezem. Szakdolgozatom struktúrája öt nagy részben teljesedik ki. A bevezető, témafelvető részt egy markáns elméleti blokk követi, amelyben a coaching és a coach viszonyában lehetséges megközelítéseket fejtek ki. A harmadik fejezet deklarált módon gyakorlati megközelítésű, melyben két esettanulmány keretében valós ügyfélcoaching-folyamat kerül feldolgozásra és elemzésre. A negyedik részben a coach önreflexióját és önértékelésének szegmenseit elemzem, melyet az ötödik, záró és összegző fejezet követ, amely szintetizálja is elvégzett munkámat, s szakmai kitekintést, a téma további produktivitásának lehetséges új irányait ismerteti. Szakdolgozatom megírásának fő célja látni és láttatni mindazt a komplex jelenségvilágot, amely nagyban meghatározza, befolyásolja és fejleszti is a coach szerepek kezdeti kialakulását. | |
| 695 | |a bu | ||
| 695 | |a business to business | ||
| 695 | |a coaching | ||
| 695 | |a érzelmi intelligencia | ||
| 695 | |a érzelmi-coaching | ||
| 695 | |a szerepkeresés | ||
| 700 | 1 | |a Dr. habil. Pauwlik Zsuzsa Orsika |e ths | |
| 700 | 1 | |a Szászvári Dr. Karina Ágnes |e ths | |
| 856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/37500/1/Szakdolgozat%20PDF.pdf |z Dokumentum-elérés |
| 856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/37500/2/K%C3%B6rei%20L%C3%A1szl%C3%B3_Titkos%C3%ADt%C3%A1si%20k%C3%A9relem.pdf |z Dokumentum-elérés |
| 856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/37500/3/SZTK_TO_K%C3%B6rei%20L%C3%A1szl%C3%B3.pdf |z Dokumentum-elérés |