Partner kapcsolatok kezelése, informatikai támogatása az ELMŰ-ÉMÁSZ Társaságcsoportnál.

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kőrösi Laura
További közreműködők: Gömbicz Henriett
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:informatikai rendszerek
kommunikáció
partner kapcsolatok
probléma kezelés
ügyfél kapcsolatok
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/37504
Leíró adatok
Kivonat:Záró dolgozatomban kifejtettem mind a szállítókkal mind az igénylőkkel való kapcsolattartás folyamatait. Szót ejtettem az informatikai rendszerekről amik megjelennek a vállalatunknál. Szemléltettem a külső és belső kommunikációt támogató folyamatokat, hogyan és miként segítik a kapcsolat felvételt a partnerekkel, és a mindennapokban használt folyamatokat. Ezeknek a rendszereknek a hasznosságát és működését is bemutattam, mind a szállítókat segítő rendszereket, mind a megrendelőket érintő programokat. Taglaltam a sűrűn felmerülő problémákat és azoknak a megoldásait. A szállítói portál jelentőségét, használatát és az azon belüli probléma bejelentést. Kifejtettem a meglátásaimat és ötleteimet, melyek segíthetik a kollégák mindennapjait és a gördülékeny munkavégzést.