Településmarketing, mint a településfejlesztés eszköze

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Krachun Kinga Ivett
További közreműködők: Miskolczi Tibor András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:marketingeszközök
marketingkommunikáció
Mőcsény Község Önkormányzata
pályázatok
településfejlesztés
településmarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/37528

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg37528
005 20210923105201.0
008 210923suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Krachun Kinga Ivett 
245 1 0 |a Településmarketing, mint a településfejlesztés eszköze  |c Krachun Kinga Ivett  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom témájának a településmarketinget, mint a településfejlesztés eszközét választottam. Témaválasztásomat elősegítette a szakmai gyakorlatom, amelyet a lakóhelyemen lévő helyi Önkormányzatnál töltöttem. Szakdolgozatomban először a településmarketinghez és a településfejlesztéshez kapcsolódó alapfogalmakat mutatom be. Az elméleti rész összefoglalása után pedig szekunder kutatást végeztem, ahol egy konkrét települést, Mőcsényt elemeztem. Végül de nem utolsó sorban pedig a szakirodalmak kutatása mellett primer kutatást készítettem, ahol az online kérdőíves felmérést választottam. Primer kutatásom során a célom nem más, mint hogy bebizonyítsam a szekunder kutatások adatai alapján az általam felállított hipotéziseket. 
695 |a marketingeszközök 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a Mőcsény Község Önkormányzata 
695 |a pályázatok 
695 |a településfejlesztés 
695 |a településmarketing 
700 1 |a Miskolczi Tibor András  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/37528/1/Z%C3%A1r%C3%B3dolgozat_%20Krachun%20Kinga%20Ivett.pdf  |z Dokumentum-elérés