Az ügyfélkapcsolati osztály jelentősége és a vevő- kiszolgálási színvonal fejlesztése a Grundfos Magyarország Gyártó Kft. -nél

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Éliás Kinga
További közreműködők: Király Dr. Éva
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Vevő-kiszolgálási színvonal
CRM
Ellátási lánc
Áramlási folyamatok
Fejlesztés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/3753

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg3753
005 20160205105736.0
008 151126suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Éliás Kinga 
245 1 3 |a Az ügyfélkapcsolati osztály jelentősége és a vevő- kiszolgálási színvonal fejlesztése a Grundfos Magyarország Gyártó Kft. -nél  |c Éliás Kinga  |h [elektronikus dokumentum] 
695 |a Vevő-kiszolgálási színvonal 
695 |a CRM 
695 |a Ellátási lánc 
695 |a Áramlási folyamatok 
695 |a Fejlesztés 
700 1 |a Király Dr. Éva  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/3753/1/%C3%89.K.%20Szakdoga.pdf  |z Dokumentum-elérés