Az ügyfélkapcsolati osztály jelentősége és a vevő- kiszolgálási színvonal fejlesztése a Grundfos Magyarország Gyártó Kft. -nél
Saved in:
Main Author: | Éliás Kinga |
---|---|
Other Authors: | Király Dr. Éva |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Vevő-kiszolgálási színvonal CRM Ellátási lánc Áramlási folyamatok Fejlesztés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/3753 |
Similar Items
Az ügyfélkapcsolat jelentősége és a vevő- kiszolgálási színvonal fejlesztése a Soneas Vegyipari Kft.-nél
: Várossy Kitty Judit
: Várossy Kitty Judit
E- kereskedelem és a vevő kiszolgálási színvonal egymásra gyakorolt hatása az IKEA-nál
: Lábas Regina
: Lábas Regina
Kiszolgálási színvonal az Unilever Magyarország Kft. Vevőszolgálatának szemével
: Kránicz Melinda
: Kránicz Melinda
Kiszolgálási színvonal vizsgálata a Robert Bosch Kft-nél
: Varga Lili
: Varga Lili
Az ellátási lánc menedzsment, A kiszolgálási színvonal fejlesztése ömlesztett gabona szállítmányozásban
: Demeter Anett
: Demeter Anett
A kiszolgálási színvonal mérése egy szállítmányozó vállalatnál
: Hárshegyi Nóra
: Hárshegyi Nóra
A kiszolgálási színvonal mérése egy szállítmányozó vállalatnál
: Réfi Katalin
: Réfi Katalin
Covid hatása a Grundfos Magyarország gyártó kft működésére
: Fazekas Hajnal Erzsébet
: Fazekas Hajnal Erzsébet
Kiszolgálási színvonal javítása különös tekintettel a készletgazdálkodásra, az Omixon Biocomputing Kft-nél
: Haraszti Péter
: Haraszti Péter
A kiszolgálási színvonal vizsgálata MOL Nyrt. Csepel logisztikai telepen
: Horváth Lilla
: Horváth Lilla
Belső anyagáramlás a Grundfos Magyarország Gyártó Kft. IV. számú üzemében
: Márkosi Balázs
: Márkosi Balázs
A kiszolgálási színvonal mérésének módszere, vizsgálata egy logisztikai szolgáltató cégnél
: Krizka Barbara
: Krizka Barbara
A Coca-Cola HBC Magyarország Kft. hidegital szervizének vevő kiszolgálási színvonala 2013-ban
: Varga Viktória Margit
: Varga Viktória Margit
A Grundfos Magyarország Gyártó Kft. szállítói számláinak kezelési folyamaai és könyvviteli technikája
: MAKLÁRI ANNAMÁRIA
: MAKLÁRI ANNAMÁRIA
A vevői kiszolgálási színvonal vizsgálata a Philips Personal Health európai ellátási láncában
: Katona Réka
: Katona Réka
A drogériák online platformon történő kereskedelmének vizsgálata vevő kiszolgálási elemek alapján
: Trepák Fanni
: Trepák Fanni
Vevői elégedettség és kiszolgálási színvonal mérése a Diagnosticum Zrt. logisztikai folyamatainak bemutatásán keresztül
: Veiszpach Ádám
: Veiszpach Ádám
CONTROLLING RENDSZEREK KIALAKÍTÁSA ÉS ÜZEMELTETÉSE A VÁLLALATI GYAKORLATBAN A GRUNDFOS MAGYARORSZÁG GYÁRTÓ KFT. PÉLDÁJÁN
: Szabados Szabina
: Szabados Szabina
A Grundfos Magyarotszág Gyártó Kft. indirekt beszerzési gyakorlatának optimalizálási lehetőségei a költséghatékonyság szempontjából
: Kardos Dávid
Published: (2013)
: Kardos Dávid
Published: (2013)
Ohmnichannel és a digitális eszközök integrálása, és hatása a vevő kiszolgálási színvonalra, az IKEA Lakberendezési Kft. példáján
: Lábas Regina
: Lábas Regina
Ügyfélkapcsolati rendszer fejlesztése az S.C. Lion Victoria S.R.L-nél
: Böröczky Péter
: Böröczky Péter
A színvonal jelentősége az Arany Kaviár étterem keretein belül
: Grósz Lilia Anna
: Grósz Lilia Anna
A Tízpróba Magyarország KFT. Ügyfélkapcsolati Menedzsmentjének elemző bemutatása.
: Ecsedi-Papp Ádám
: Ecsedi-Papp Ádám
Ügyfélkapcsolati menedzsment a Wolt Magyarország Kft. példáján keresztül
: Bodrogi Bianka
: Bodrogi Bianka
Ügyfélkapcsolati rendszer bemutatása, kihívásai a Coolbridge Kft-nél
: Szabó Daniella
: Szabó Daniella
Szolgáltatási színvonal fejlesztésének lehetősége a Yusen Logistics Hungary Kft-nél
: Bodnár Zita
: Bodnár Zita
A vevő és termékprofitabilitás elemzés jelentősége egy sikeres vállalat mindennapjaiban
: Baranyi Tamara
: Baranyi Tamara
The Grundfos Group Management report ; A kombinált fuvarozás jelenlegi helyzete és jövőbeli lehetőségeinek vizsgálata
: Baginé Orosz Csilla
: Baginé Orosz Csilla
Ügyfélkapcsolati kommunikáció a Rendőrségnél
: Fónyad-Hoffer Renáta
: Fónyad-Hoffer Renáta
A Rossmann Magyarország ügyfélkapcsolati menedzsmentje az online értékesítés terén
: Tancsik Dóra
: Tancsik Dóra
Suinsa Magyarország Kft. (gyártó) ellátási rendszerének vizsgálata
: Szabó Zsuzsanna
: Szabó Zsuzsanna
Egy víziközmű társulat ügyfélkapcsolati kommunikációja
: Vidéki Szilvia
: Vidéki Szilvia
A China Telecom Ügyfélkapcsolati tevékenysége
: Farkas Csaba Máté
Published: (2019)
: Farkas Csaba Máté
Published: (2019)
Élelmiszer gyártó berendezésekre vonatkozó műszaki- jogi- megfelelőség elérésének fejlesztése
: Ángyán Mirella
: Ángyán Mirella
A Tetra Pak Csomagolóanyag Gyártó Zrt. raktározási stratégiájának fejlesztése
: Ács Kitti
: Ács Kitti
Pénzügy osztály folyamatainak támogatása IT eszközökkel
: Molnár Bálint
: Molnár Bálint
The effects of hybrid work on employee well-being at Grundfos
: Bagdi Lili
: Bagdi Lili
A Grundfos Vállalat Elemzése, Marketingje és Fenntarthatósága
: Dobos Krisztián Tibor
: Dobos Krisztián Tibor
Digitalizáció a logisztikai beszerzésben a Grundfos vállalatnál
: Fodor Frigyes
: Fodor Frigyes
A vevő megrendelésének teljesítéséhez kötődő folyamat
: Rajcsányi Bojta Árpád
: Rajcsányi Bojta Árpád
Similar Items
-
Az ügyfélkapcsolat jelentősége és a vevő- kiszolgálási színvonal fejlesztése a Soneas Vegyipari Kft.-nél
: Várossy Kitty Judit -
E- kereskedelem és a vevő kiszolgálási színvonal egymásra gyakorolt hatása az IKEA-nál
: Lábas Regina -
Kiszolgálási színvonal az Unilever Magyarország Kft. Vevőszolgálatának szemével
: Kránicz Melinda -
Kiszolgálási színvonal vizsgálata a Robert Bosch Kft-nél
: Varga Lili -
Az ellátási lánc menedzsment, A kiszolgálási színvonal fejlesztése ömlesztett gabona szállítmányozásban
: Demeter Anett