Az influencerek befolyása a Z generáció fogyasztói magatartására

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Sisler Dorina
További közreműködők: Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:influencer
influencer marketing
közösségi média
véleményvezér
Z gereráció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/37539
Leíró adatok
Kivonat:Rohamosan fejlődő világunkban a marketing stratégiákat és eszközöket is mindig frissíteni, optimalizálni kell. A mai fiatalok, vagyis a Z generáció az első olyan nemzedék, akik gyermekkoruktól kezdve, tehát egész életükben ismerték és használják az internetet. Napjaik nagy részét online töltik, különösen most, hogy még az oktatás is online keretek közt zajlik. Dolgozatom célja, hogy megvizsgáljam mennyire befolyásolható a Z generáció a véleményvezérek, vagyis az úgynevezett influencerek által, hogyan tudják őket vásárlása ösztönözni. Továbbá, hogy a fiatalok mennyi és milyen influencert követnek, illetve hogyan vélekednek ők maguk az influencerekről.