Tradíció és innováció -egy világjárvány szorításában. Vállalati identitás a Dreher Sörgyárak Zrt. példáján keresztül
Saved in:
| Main Author: | Kókainé Tüske Boglárka |
|---|---|
| Other Authors: |
Barák Péter
Szabó Dr. Zoltán |
| Format: | Thesis |
| Kulcsszavak: | Dreher Sörgyárak Zrt innováció koronavírus-járvány (COVID-19) márkázás tradíció vállalati identitás |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/37540 |
Similar Items
Dreher Sörgyárak Zrt.[ ]Dobozfejtő gépsor kapacitásbővítése /
: Menthy Szabolcs
: Menthy Szabolcs
Dreher Sörgyárak marketingtevékenységének elemzése
: Kalina Tamás
: Kalina Tamás
A Dreher Sörgyárak Zrt. beszámoló elemzése
: Kreitzer Kitti Barbara
: Kreitzer Kitti Barbara
Szállítójárművek kiszolgálása a Dreher Sörgyárak Zrt.-nél
: Gubancsik Péter
: Gubancsik Péter
Dreher Sörgyárak Zrt. gépjárműflottájával kapcsolatos számviteli nyilvántartások bemutatása
: Kreitzerné Borbás Andrea
: Kreitzerné Borbás Andrea
Belső szervezeti kommunikáció a Dreher Sörgyárak Zrt. pénzügyi osztályán
: Rózsa Alexandra
: Rózsa Alexandra
A Dreher Sörgyárak reakciója a kézműves sörök térnyerésére
: Illés Tímea
: Illés Tímea
A profitnövelés image lehetőségei a söriparban - Dreher Sörgyárak Rt.
: Tőzsér Edit
: Tőzsér Edit
Söripari innováció a kézműves sörfőzdék és a sörgyárak aspektusából
: Bogatin Attila Bálint
: Bogatin Attila Bálint
Tradíció és innováció a városi szállodák közösségi tereiben TRADITION AND INNOVATION IN THE COMMUNITY SPACESOF CITY HOTELS
: Juhász-Dóra Katalin
Published: (2023)
: Juhász-Dóra Katalin
Published: (2023)
Az alkohol szorításában - Az alkoholizmus kialakulásának okai és következményei
: Kissné Zsuk Bernadett
: Kissné Zsuk Bernadett
Tradíció és innováció a családi vállalkozásokban a Mátrai Üveg-Tükör Kft. vonatkozásában
: Mátrai Dominik
: Mátrai Dominik
Magyarországi vezető sörgyárak márkastratégiája
: Stadler Bence
: Stadler Bence
A vállalati identitás belső kommunikációjának jelentősége és vizsgálata egy szállodalánc példáján keresztül
: Stuller Angelika Krisztina
: Stuller Angelika Krisztina
Vállalati identitás átalakulóban a dohányipari cégek rebranding folyamata a Philip Morris International, az Altria Group Inc. és a British American Tobacco példáján
: Simon Daniela
: Simon Daniela
Trend és tradíció a magyar cukrászatban -a Művész Kávéház és Cukrászda példáján keresztül
: Rebák Balázs
: Rebák Balázs
A nagyipari sörgyárak reagálása a sörforradalomra
: Czibók Márk
: Czibók Márk
A disztribúció kiszervezésének kockázata a Heineken Hungária Sörgyárak Zrt. gyakorlatában
: Böszörményi Benjamin
: Böszörményi Benjamin
Tradició és evolúció a magyar pezsgő készítésben
: Lipták György
: Lipták György
A családi vállalatok innovációja a tradíció tükrében
: Vig Rózsa
: Vig Rózsa
A területi tőke identitás faktorának erősítése a sportolói identitás által
: Faragó Beatrix, et al.
Published: (2020)
: Faragó Beatrix, et al.
Published: (2020)
A kulturális turizmus helyzete a világjárvány ideje alatt az utazásszervezés példáján keresztül
: Heidt Boglárka
: Heidt Boglárka
A tradíció szerepe a posztmodern fogyasztó számára egy luxus szálloda, a Sea Island Resort példáján keresztül
: Lerner Judit
: Lerner Judit
Márkaépítő rendezvények és kommunikációs megoldásaik bemutatása a DreherFeszten keresztül
: Papp Felicia Judit
: Papp Felicia Judit
Dreher Pale Ale bevezetése a magyarországi piacra
: Gál Marcell
: Gál Marcell
A fesztiválmarketing eszközei, Dreher az Inota fesztiválon
: Tombácz Zsanett
: Tombácz Zsanett
TRADÍCIÓ. EVOLÚCIÓ.INSPIRÁCIÓ. A magyar gasztronómia elmúlt kétszáz éve
: FERENCZI ROXÁNA
: FERENCZI ROXÁNA
A tradíció és az Y generáció találkozása a Szamossal
: Mosonyi Márk
: Mosonyi Márk
Vállalati kultúra, kulturális identitás megjelenése a budapesti koreai gasztronómia képviselőinél
: Németh Bálint Gábor
: Németh Bálint Gábor
A vállalati identitás és a vállalati imázs vizsgálata és ezek átültetésének lehetőségei a modern marketingkommunikációs eszközök használatába, a debreceni Borudvar példáján keresztül
: Szemán Ágnes
: Szemán Ágnes
Gasztrokultúra a magasban, avagy kulináris sokszínűség és tradíció Dél-Tirolban
: Demcsák Tímea
: Demcsák Tímea
Az ízesített Dreher24 alkoholmentes sör piacbevezetési stratégiája
: Böszörményi Bálint
: Böszörményi Bálint
Dreher termékek csomagolásának vizsgálata, logisztikai és marketing szempontból
: Kecskés Laura
: Kecskés Laura
A Heineken és a Dreher televíziós kampányának összehasonlítása
: Minisán Eszter
: Minisán Eszter
Nemzeti identitás a föderalista Belgiumban
: Budai Dávid
Published: (2014)
: Budai Dávid
Published: (2014)
Társadalmi felelősségvállalás Magyarországon a Dreher Sörgyárak Zrt. vállalati állampolgárság stratégiájának bemutatása
: Takács Brigitta
: Takács Brigitta
Sör, identitás és krízis A Bud Light esete
: Magyar Márton
: Magyar Márton
Hagyomány, tradíció, megújulás. Egy családi vállalkozás új termék bevezetése a hungarikumok piacára
: Maros Mariann
: Maros Mariann
A világjárvány hatása a légi import szállítmányozásra a Kühne + Nagel példáján keresztül
: Csupor Brigitta
: Csupor Brigitta
A Magyar identitás megtartása az Egyesült Államokban
: Szalóczy Ádám
: Szalóczy Ádám
Similar Items
-
Dreher Sörgyárak Zrt.[ ]Dobozfejtő gépsor kapacitásbővítése /
: Menthy Szabolcs -
Dreher Sörgyárak marketingtevékenységének elemzése
: Kalina Tamás -
A Dreher Sörgyárak Zrt. beszámoló elemzése
: Kreitzer Kitti Barbara -
Szállítójárművek kiszolgálása a Dreher Sörgyárak Zrt.-nél
: Gubancsik Péter -
Dreher Sörgyárak Zrt. gépjárműflottájával kapcsolatos számviteli nyilvántartások bemutatása
: Kreitzerné Borbás Andrea