A FINO-FOOD Kft. piacra lépése a vegán termékportfólióval
Saved in:
Main Author: | Szommer Gábor |
---|---|
Other Authors: |
Andrási Dr. Gábor
Máté Dr. Zoltán |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | élelmiszer feldolgozás marketing piaci bevezetés piackutatás portfólió |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/37542 |
Similar Items
A Disney+ piacra lépése
: Tóth Anna Viktória
: Tóth Anna Viktória
Hotel Moments piacra lépése és marketingstratégiája
: Darázs Viola
: Darázs Viola
Piacra lépést támogató tanulmány egy vegán street food bisztró marketingstratégiájához
: Borgyos Marcell
: Borgyos Marcell
Előkészítő tanulmány egy újonnan piacra lépő vegán street food bisztró marketingstratégiájához
: Borgyos Marcell
: Borgyos Marcell
A Tapas Fino marketingtevékenységének elemzése
: Rakács Levente
: Rakács Levente
A FINO-FOOD Kft. vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének elemzése az elmúlt évek beszámolói alapján
: Bogár Beáta
: Bogár Beáta
A Mercure Budapest Castle Hill és Ibis Budapest Castle Hill szállodák piacra lépése, valamint gazdálkodási tervezete
: Csaba Dénes
: Csaba Dénes
„Mit rejt a raktár?” - Leltározási gyakorlat a Fino csoportnál
: Antal Viktória Nikoletta
: Antal Viktória Nikoletta
A vegán életmód, a budapesti vegán éttermek vizsgálatának tükrében
: Czigány Bianka
: Czigány Bianka
Vegán termékek marketingkommunikációja
: Bartha Bettina
: Bartha Bettina
Can the Future be Vegan?
: Szarka Dorottya
: Szarka Dorottya
Hungarians' vegan tourism
: Sipos Víta
: Sipos Víta
Vegán gasztronómiával a fenntarthatóságért
: Györe Laura
: Györe Laura
A vegán és nyers vegán konyha desszertkultúrája és ennek megjelenése a budapesti vendéglátásban
: Horváth Dorina
: Horváth Dorina
Die vegane Ernährung und ihre Auswirkungen auf den Tourismus Das vegane touristische Angebot
: Molnár Vivien
: Molnár Vivien
Effects of veganism on the catering industry in Hungary
: Kecskés Fanny
: Kecskés Fanny
Product Support Without Incidents, Az ügyfél kiszolgálás egy újabb szintre lépése
: Fodor János Márk
: Fodor János Márk
Vegán desszertek készítése és fogyasztási szokásai
: Takács Anett
: Takács Anett
How veganism effects the economy (within the EU)
: Bejczi Boglárka Nóra
: Bejczi Boglárka Nóra
A vegán konyha hatása a magyar vendéglátásban
: Vidi Sándor
: Vidi Sándor
A Vegán közösség befolyása a fogyasztói döntéshozatalra
: Kiss Dávid
: Kiss Dávid
Fogyasztói magatartás vizsgálata a vegán kozmetikumok piacán
: Fótos Adrienn
: Fótos Adrienn
Fogyasztói magatartás vizsgálata a vegán kozmetikumok piacán
: Fótos Adrienn
: Fótos Adrienn
A vegán turizmus jelentősége hazánkban és világszerte
: Radó Márk
: Radó Márk
A vegán fogyasztók élelmiszervásárlási magatartásának marketing aspektusai
: Bartha Bettina
: Bartha Bettina
Digitális marketingkommunikáció a magyarországi vegán fehérjeporok piacán
: Borics Klaudia
: Borics Klaudia
Kis- és középvállalkozások fejlesztésének lehetőségei, a hazai kkv-k külpiacra lépése, export teljesítményének növelése
: Rigó Fanni Mária
: Rigó Fanni Mária
Vegán és hagyományos gyorsétteremi szolgáltatás gazdálkodásának összehasonlítása
: Maczkó Karolina
: Maczkó Karolina
A vegán táplálkozás és a fenntarthatóbb fogyasztás kapcsolata
: Hreblay Dóra
: Hreblay Dóra
A vegetáriánus/vegán éttermek helye a budapesti piacon
: Albert Szabina Gabriella
: Albert Szabina Gabriella
Digitális fejlődés hatása a vegán életmódra való áttérésre
: Zsombok Virginia
: Zsombok Virginia
A vegán életmód és a fenntarthatóság kapcsolata a vendéglátásban
: Székely Dorottya Erzsébet
: Székely Dorottya Erzsébet
Veganizmus a cukrászatban – Divat, vagy tudomány a vegán étrend?
: Szontagh Eszter Klára
: Szontagh Eszter Klára
A vegán desszertek térnyerése a hagyományos és erre specializálódott cukrászdákban
: Fábián Hanna
: Fábián Hanna
Stockmeier Food Kft Logisztikája
: Tuza Tamás Dániel
: Tuza Tamás Dániel
Vegán kozmetikumok értékesítése influencereken keresztül,avagy hogyan tudnak befolyásolni a véleményvezérek
: Antal Bianka
: Antal Bianka
A diszkont légitársaságok piacra lépésének hatásai a charter piacra
: Kővágó Eszter
: Kővágó Eszter
HELL ENERGY Magyarország Kft Sikersztori, avagy egy hazai vállalat nemzetközi piacra lépése
: Tátrai Richárd
: Tátrai Richárd
Az Optimum Food Kft. marketingstratégiájának megalapozása
: Smid Zsuzsanna
: Smid Zsuzsanna
A növényi alapú táplálkozás és a vegán élelmiszeripari termékek iránti fogyasztói attitűdök vizsgálata
: Papp Dalma Fruzsina
: Papp Dalma Fruzsina
Similar Items
-
A Disney+ piacra lépése
: Tóth Anna Viktória -
Hotel Moments piacra lépése és marketingstratégiája
: Darázs Viola -
Piacra lépést támogató tanulmány egy vegán street food bisztró marketingstratégiájához
: Borgyos Marcell -
Előkészítő tanulmány egy újonnan piacra lépő vegán street food bisztró marketingstratégiájához
: Borgyos Marcell -
A Tapas Fino marketingtevékenységének elemzése
: Rakács Levente