A közösségi média és az influencerek világa

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Pető Tamás
További közreműködők: Oravecz Titanilla Éva
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:business marketing
influencerek
közösségi média
közvéleménykutatás
online marketing
szakirodalom
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/37547

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg37547
005 20210923105236.0
008 210923suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Pető Tamás 
245 1 2 |a A közösségi média és az influencerek világa  |c Pető Tamás  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Záródolgozatom célja, hogy bemutassam a közösségi média világát, valamint, az influenszereket. Számomra fontos, hogy olyan mértékben tudjam ismertetni mind a közösségi média kialakulását, illetve használatát és az influenszerek életét, fajtáit, valamint az ezzel járó előnyöket -hátrányokat, aminek következtében mindenki átfogóbb képet kap a témakörről. Az ok, amiért ezt a témát választottam, nem más, mint hogy a szakmai gyakorlatomat egy média ügynökségnél végeztem, ahol a feladataim közé tartozott többek között a cég különböző tematikájú portáljainak a kezelése. Munkám során rengeteg influenszerrel, illetve celebekkel kapcsolatos tartalommal találkoztam, így elkezdett bennem kialakulni az egyre nagyobb érdeklődés. Ez annak köszönhető, hogy saját tapasztalataim alapján, az emberek nem sokat tudnak róluk és teljes mértékben úgy gondolják, hogy ez egy probléma és stressz nélküli pénzkeresési lehetőséget. Ezt szeretném én most megcáfolni, valamint részletesen bemutatni azt, hogy mit is kell tennie egy felhasználónak, hogy abból, amit a különböző Social Media felületekre feltölt pénzt kaphasson. 
695 |a business marketing 
695 |a influencerek 
695 |a közösségi média 
695 |a közvéleménykutatás 
695 |a online marketing 
695 |a szakirodalom 
700 1 |a Oravecz Titanilla Éva  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/37547/1/Z%C3%81R%C3%93DOLGOZAT%20V%C3%89GLEGES.2.pdf  |z Dokumentum-elérés