A BestByte Kft. marketingkommunikációs eszközei és ezek hatékonysága

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Győri Olga
További közreműködők: Jäckel Dr. Katalin
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:belkereskedelem
kiskereskedelem
marketing
marketingkommunikáció
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/37550

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg37550
005 20210923105241.0
008 210923suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Győri Olga 
245 1 2 |a A BestByte Kft. marketingkommunikációs eszközei és ezek hatékonysága  |c Győri Olga  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Napjainkban többféle módon lehet vásárolni, például az üzletben és az interneten. Az utóbbi években azonban nagyon elterjedt az internetes vásárlás, amely könnyebb módot biztosít a fogyasztóknak. Ahhoz azonban, hogy a cégek sikeresen megismertessék és értékesítsék termékeiket, sokféle marketingkommunikációs eszközt alkalmaznak az üzletekben és online is. Dolgozatom célja bemutatni a BestByte Kft. online és offline marketingkommunikációs eszközeit, amely a magyar piac egy meghatározó elektronikai, műszaki cikkeket értékesítő magyar tulajdonú vállalata, és kutatni azt, hogy mely marketingkommunikációs eszközök bizonyulnak hatékonynak itt. Illetve megtudni, hogy az üzletben való személyes vásárlás, vagy a webshopok népszerűbbek-e. Szakdolgozatom témájául azért választottam a BestByte Kft.-t, mert választ szerettem volna kapni sikerességének titkára, hiszen egy folyamatosan növekvő cég, amelynek fejlett internetes és hagyományos vásárló ösztönző eszközei vannak. A vállalat folyamatosan bővül, ezt a sikeres márkaépítésnek, értékesítéseknek köszönheti, amelyet rövid idő alatt ért el hatékonyan. Szakirodalmi áttekintésemben kutattam a kiskereskedelem ezen elektronikai termékek értékesítésével foglalkozó mikrokörnyezetét és a hagyományos és online felületeken használt vásárlóösztönző marketing eszközöket is. Hipotézisem alapja az a feltevés, miszerint a vélhetően interneten aktívabb korosztály (18-40 év közöttiek) szívesebben vásárolnak az interneten keresztül, mint az üzletben személyesen. Kutatásomat kérdőív segítségével végeztem, amelyben megtudtam, hogy mely szempontok alapján választják a vásárlók az üzletben, avagy az interneten való vásárlást, és azt, hogy milyen szerepük van ebben az ott használt marketingkommunikációs eszközöknek. Kérdőíves kutatásomból ki fog derülni, hogy milyen befolyásoló erejük van a különböző reklámeszközöknek a fiatalok körében, és az is, hogy az internetes vagy az üzletben való vásárlást preferálják-e 2021-ben a BestByte Kft. vásárlói 
695 |a belkereskedelem 
695 |a kiskereskedelem 
695 |a marketing 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a online marketing 
700 1 |a Jäckel Dr. Katalin  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/37550/1/A%20BestByte%20Kft.%20marketingkommunik%C3%A1ci%C3%B3s%20eszk%C3%B6zei%20%C3%A9s%20ezek%20hat%C3%A9konys%C3%A1ga.pdf  |z Dokumentum-elérés